کافه سه میم

صبحانه انگلیسی

صبحانه انگلیسی

ویژگی های صبحانه انگلیسی

مواد مورد استفاده در صبحانه انگلیسی

بهترین صبحانه انگلیسی را کجا بخوریم؟

  • صبحانه انگلیسی خوب

.در همین ابتدای سخن می خواهیم شما را با یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز که صبحانه انگلیسی را با بالاترین کیفیت و مواد غذایی درجه یک ارائه می دهد ، آشنا کنیم. کافی شاپ سه میم انواع صبحانه های ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت و مواد غذایی ارائه می دهد و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است.

.کافی شاپ سه میم علاوه بر صبحانه های ویژه ای که دارد ، برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های مارک و اصل از معتبر ترین و بهترین برند های قهوه جهانی استفاده می کند و شما قهوه دوستان می توانید در کنار صبحانه خود از نوشیدن یک فنجان قهوه اصل و ناب نیز لذت ببرید.

صبحانه در فرهنگ انگلستان :

.در فرهنگ انگلیسی خوردن صبحانه کامل آن هم در کنار دوستان و اعضای خانواده ، جز لاینفک و جدا نشدنی سنت و فرهنگ خانواده های این کشور بوده و می باشد. بنا به تحقیقات و شواهد ،  پیدایش صبحانه کامل انگیسی به سال 1300 میلادی بر می گردد یعنی انگلیسی ها از زمان های بسیار دور عادت به خوردن صبحانه کامل آن هم در ابتدای روز داشتند و به این ترتیب این موضوع به یک سنت در انگستان تبدیل شده است.

.انگلیسی ها معمولا تا قبل از ساعت 9 حتما صبحانه خود را می خورند. در ابتدا این گونه خوردن یک صبحانه کامل جز صبحانه های اشرافی به حساب می آمد ولی تقریبا از اواسط دهه 1950 تبدیل به یک غذای ملی شد. صبحانه انگلیسی از دوره ملکه ویکتوریا از یک وعده غذایی معمولی به یک سنت ارزشمند و هنرمندانه انگلیسی تبدیل شد.

.در این جا می خواهیم در مورد صبحانه انگلیسی و مواد غذایی که غالبا و به صورت ثابت در آن استفاده می شود ، صحبت کنیم تا شما عزیزان بتوانید با این صبحانه پرطرفدار و محبوب در جهان و ایران بیشتر آشنا شوید.

.همان طور که بار ها اشاره کردیم صبحانه یکی از وعده های اصلی و مهم در طول شبانه روز محسوب می شود که تاکید بسیاری بر خوردن آن شده است. دلیل مهم بودن وعده صبحانه به این دلیل است که بدن بعد از ساعت ها ناشتا بودن ، بعد از بیدار شدن از خواب به مواد غذایی برای تامین انرژی خود نیاز دارد. خوردن صبحانه باعث افزایش تمرکز ، افزایش متابولیسم بدن ، افزایش انرژی در طول روز ، کاهش مشکلات قلب و عروق و ... می شود.

صبحانه انگلیسی :

مواد مورد نیاز برای یک صبحانه انگلیسی کاملا سنتی :

  1. لوبیای پخته

    • لوبیای گرم یا خوراک لوبیای چیتی (به عنوان بخش تامین کننده فیبر مورد نیاز در وعده غذایی به حساب می آید) که باعث ایجاد طعم متفاوتی در وعده صبحانه می شود و در ضمن تا ساعت ها شما را سیر نگه می دارد.

  2. سوسیس یا بیکن

    • در واقع ماده اصلی صبحانه می باشد زیرا به وفور در انگستان ( و البته دیگر کشورها) یافت می شود.

  3. تخم مرغ عسلی

    • تخم مرغ نیمرو شده که زرده آن نباید سفت شده باشد تا موقع خوردن مثل یک سس ، بقیه مواد صبحانه را لذیذ تر می کند.

  4. گوجه فرنگی تفت داده شده در روغن یا کبابی شده

    • به جای آن می توانید ار گوجه خام یا گوجه های گیلاسی و یا سس گوجه هم استفاده کنید.

  5. قارچ ورقه شده سرخ شده

  6. نان تست

  7. سیب زمینی کبابی یا پوره سیب زمینی

  8. چای یا قهوه

.صبحانه انگلیسی از آنجایی که حاوی موادی است که در بیشتر کشورهای جهان به وفور وجود دارند به همین دلیل بیشتر کشور ها صبحانه انگلیسی را در منوی صبحانه های خود دارند.

.البته شایان ذکر است که در کشور های مختلف بنا به مواد غذایی موجود و همچنین عادات غذایی مردم آن منطقه ، تغییراتی در مواد غذایی موجود در صبحانه انگلیسی به وجود آورده اند برای مثال در هند از مرغ و ادویه ماسالا در تهیه آن استفاده می شود.

 

صبحانه انگلیسی،صبحانه در شیراز،کافه صبحانه در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،فروش قهوه در شیراز

 

.برای تهیه صبحانه انگلیسی ، تمام مواد غذایی که می خواهید در آن استفاده کنید را باید به صورت جداگانه بپزید و مواد با یکدیگر ترکیب نمی شوند. در کنار این صبحانه بنا به در خواست مشتری می توانید آبمیوه تازه ، چای یا انواع قهوه های برند را سرو کنید.

.کافی شاپ سه میم یکی از معدود کافی شاپ های شیراز می باشد که صبحانه انگلیسی را به صورت کامل و سنتی انگلیسی سرو می کند و برای تهیه آن فقط از مواد تازه و با کیفیت استفاده می کند. صبحانه انگلیسی سه میم یکی از صبحانه های پرطرفدار و محبوب سه میم می باشد و تا به امروز همه افرادی که این صبحانه را در کافی شاپ سه میم میل کرده اند ، از طرفداران ثابت آن شده اند.

.یکی از دلایل شهرت کافی شاپ سه میم ، استفاده از بهترین قهوه های اورجینال برای تهیه نوشیدنی ها و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه برای تهیه صبحانه ها و خوراک های خود می باشد؛ زیرا کافی شاپ سه میم به دنبال آن است که هر فردی بتواند بهترین نوشیدنی و غذای دلخواه خود را در اختیار داشته و از میل کرده آن نهایت لذت را ببرد.

 

 

 

ساندویچ تست نیمرو و بیکن سه میم یک نفره (Toast Sandwich Fried Egg and Bacon –Single) - ساندویچ تست نیمرو و بیکن سه میم (Toast Sandwich Fried Egg and Bacon)نیمرو خاویار بلوگا (Fried Egg Beluga Caviar)املت ویژه (Special Omelette)سینی شماره سه (Breakfast Tray Number Three)نیمرو استیک کلاسیک سه میم (Fried Egg Classic Steak)نیمرو استیک فاهیتا (Fried Egg Fahita Steak)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top