کافه سه میم

طرز تهیه آیس آمریکانو

منظور از آیس آمریکانو چیست؟

طرز تهیه آیس آمریکانو

در شیراز کجا یک آیس آمریکانو خوب و با کیفیت بخوریم؟

  • آیس آمریکانو سه میم

.قبل از پرداخت به موضوع مقاله می خواهیم یکی از کافی شاپ های بینظیر شیراز را به شما معرفی کنیم. کافی شاپ سه میم شیراز از معدود کافی شاپ هایی است که دارای منوی بسیار متنوع و بینظیر از انواع نوشیدنی های گرم و سرد ، صبحانه ها و خوراک ها می باشد. کافی شاپ سه میم فقط از قهوه های مارک و اصل برای تهیه نوشیدنی های خود استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. به جرات می توان گفت هر قهوه دوستی می تواند به راحتی هر قهوه ای از هر شرکتی را که بیشتر با ذائقه اش همخوانی دارد را سفارش داده و از نوشیدن آن لذت ببرد.

 آیس آمریکانو (American Ice) :

 .یکی از نوشیدنی های بسیار پر طرفدار به خصوص در ایام گرم سال ، آیس آمریکانو است که به ویژه در میان جوانان بسیار پر طرفدار بوده و بیشتر ترجیح می دهند که نوشیدنی کافئین دار خود را به این سبک میل کنند.

.آیس آمریکانو همان قهوه آمریکانو است که به صورت سرد سرو می شود. در مقاله مربوط به آمریکانو به طور کامل توضیح دادیم که قهوه آمریکانو از اضافه کردن آب داغ به اسپرسو تهیه می شود که نسبت آب داغ دو برابر میزان اسپرسو باید باشد.

.برای آشنایی بیشتر با انواع قهوه ها و نوشیدنی هایی که با آن تهیه می شود ، حتما به قسمت وبلاگ سایت سه میم مراجعه کنید و مطمئن باشید مطالب بسیار آموزنده و ارزشمندی را پیدا خواهید کرد.

طرز تهیه آیس آمریکانو :

.ابتدا اسپرسو را تهیه کنید. (قبلا طرز تهیه اسپرسو با دستگاه و بدون دستگاه توضیح داده شده است.) سپس اسپرسو را برای چند دقیقه کنار بگذارید تا سرد شود.

.حال در لیوان سرو چند تکه یخ به همراه آب خنک اضافه کنید. در این مرحله باید اسپرسو به صورت آهسته به لیوان اضافه شود. به این ترتیب آیس آمریکانو شما آماده است و می توانید میل کنید.

.اگر طعم آن برایتان تلخ است می توانید به آن خامه اضافه کنید یا آن را با عسل یا شکلات میل کنید. حتما برای تهیه اسپرسوی مورد استفاده در آیس آمریکانو از قهوه های برند و اصل استفاده کنید تا بتوانید بهترین طعم را داشته باشید که از نوشیدن آن لذت ببرید.

 

آمریکانو،آیس آمریکانو،آیس آمریکن،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،بهترین کافه شیراز،قهوه مارک،فروش قهوه در شیراز

 

.یکی از کافی شاپ های خوب شیراز ، کافی شاپ سه میم است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را با بهترین مواد و بالاترین کیفیت تهیه می کند. اگر دوست دارید یک آیس آمریکانو خوب با طعم واقعی که از بهترین دانه های قهوه جهان تهیه شده است را میل کنید حتما به کافی شاپ سه میم سر بزنید.

کافی شاپ سه میم با محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی که دارد یک محیط عالی برای گذراندن اوقات خود به دور از هیاهو و سر و صدای شهری است که در آن می توانید از نوشیدن قهوه خود و اوقات خود نهایت لذت را ببرید.

.همچنین در کنار کافی شاپ سه میم ، فروشگاه قهوه سه میم نیز قرار دارد که عاشقان قهوه های اصل و ناب می توانند هر قهوه اصل از هر برندی را که بیشتر دوست دارند در فروشگاه قهوه سه میم یافته و آن را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری کرده و سپس قهوه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستند ، تحویل بگیرند.

.یکی از بزرگ ترین دلایل شهرت کافی شاپ سه میم در این بوده است که فقط از بهترین و مرغوب ترین مواد غذایی برای تهیه خوراک و صبحانه های خود استفاده می کند و تمامی غذا ها در لحظه و به صورت تازه آماده و به مشتری ارائه می شود که این موضوع از دید اکثر مشتریان بسیار حائز اهمیت بوده و به همین خاطر بوده که از مشتریان ثابت کافی شاپ سه میم شده اند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top