کافه سه میم

طرز تهیه آیس لاته

آیس لاته چیست؟

طرز تهیه آیس لاته در منزل

تفاوت آیس لاته و کافه لاته

  • آیس لاته سه میم

 آیس لاته (Iced Latte)

 .آیس لاته یکی از نوشیدنی های بر پایه قهوه سرد می باشد که به خصوص در ایام گرم سال بسیار پرطرفدار می شود. این نوشیدنی از ترکیب اسپرسو و شیر سرد تهیه می شود. همچنین آیس لاته برای افرادی که به دنبال طعم و ویژگی های قهوه هستند ولی آن را به صورت گرم دوست ندارند هم می تواند یک گزینه و انتخاب مناسبی است.

.Iced Latte به دلیل ترکیب با شیر و یخ خیلی سبک تر از اسپرسو است و به همین دلیل برای مصرف افراد کم سن و سال ایده آل تر است. کافی شاپ سه میم یکی از کافی شاپ هایی است که برای تهیه آیس لاته و دیگر نوشیدنی های خود فقط از قهوه های مارک و اورجینال استفاده می کند و خود را متعهد به ارائه بالا ترین کیفیت به مشتریان خود نموده است.

.درست است که مبنای درست کردن آیس لاته همان کافه لاته معمولی است ولی تفاوت هایی نیز با هم دارند.

از تفاوت های کافه لاته و آیس لاته می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. در آیس لاته سه میم علاوه بر استفاده از تکه های یخ ، باید حتما از شیر سرد (نه یخ زده) استفاده شود ولی در کافه لاته از شیر گرم که برای دو سه دقیقه خنک شده استفاده می شود و به همین دلیل کافه لاته خامه ای تر است.

  2. آیس لاته نسبت به کافه لاته شیرینی بیشتری دارد.

  3. شیر موجود در کافه لاته سه میم نسبت به آیس لاته کمتر است و یک قسمتی از آن فوم یا کف شیر می باشد. (طرز تهیه لاته)

  4. آیس لاته در لیوان های 300 سی سی سرو می شود و حجم شیر آن حدود 6 برابر اسپرسوی آن است.

طرز تهیه آیس لاته :

.بهتر است ابتدا اسپرسو را آماده کنید و کنار بگذارید تا حسابی خنک شود. (اگر دستگاه اسپرسو ساز دارید که کارتان راحت است ولی اگر در منزل می خواهید اسپرسو درست کنید معمولا از موکاپات استفاده می شود. در مورد طرز تهیه اسپرسو در یک مقاله به صورت مفصل صحبت کردیم.)

.حال باید فوم شیر سرد را آماده کنیم. برای اینکار کمی یخ پودر شده و شیر سرد را درون شیکر ریخته و حسابی هم بزنید تا فوم شیر به وجود بیاید.

.بعد از آماده کردن تمام مواد لازم حال نوبت سرو آیس لاته می رسد. برای این منظور ابتدا اسپرسو را درون لیوان سرو ریخته و شیر را آهسته به آن اضافه می شود. سپس دو تکه یخ نیز درون لیوان بیندازید و در پایان فوم شیر را که آماده کرده بودید به لیوان سرو اضافه کنید.

.اگر دوست دارید که نوشیدنی تان شیرین تر شود می توانید به آن کارامل هم اضافه کنید.

 

آیس لاته،آیس لته،بهترین آیس لاته در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.اگر به دنبال نوشیدن یک آیس لاته خوب و بینظیر هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم شیراز برای تهیه تمام نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند و اصل از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان همانند لاوازا ، هاوس برنت ، جاکوبز ، دانته و ... استفاده می کند.

.کافی شاپ سه میم با داشتن محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی یک فضای کاملا مناسب و ایده آل برای استراحت و همچنین برای کسب آرامش به دور از هیاهو و شلوغی های شهر می باشد. کافی شاپ سه میم علاوه بر قهوه های ناب و اصل دارای منوی خاص و بینظیر از صبحانه های ایرانی و خارجی است که می توانید هر یک از آنها را که تمایل دارید به همراه قهوه دلخواه خود همچون آیس لاته میل کرده و نهایت لذت را از روز و نوشیدنی خود ببرید.

.کافی شاپ سه میم به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز همیشه از با کیفیت ترین مواد غذایی برای تهیه صبحانه های خود استفاده می کند و همان طور که گفته شد برای درست کردن انواع نوشیدنی های خود نیز فقط از قهوه های اورجینال و مارک استفاده می کند که بسیاری مورد نظر استقبال مشتریان واقع شده و اکثریت از مشتریان ثابت این کافی شاپ شده اند.

.مجموعه سه میم علاوه بر کافی شاپ دارای فروشگاه قهوه سه میم نیز می باشد که به عرضه قهوه های مارک و اصل از معتبر ترین شرکت های جهانی می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان قهوه های اصل و ناب قرار می  دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم ، هر قهوه از هر برندی را که تمایل دارید خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری کرده و قهوه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top