کافه سه میم

طرز تهیه آیس موکا

آیس موکا چیست؟

طرز تهیه آیس موکا

تفاوت آیس موکا و کافه موکا در چیست؟

  • آیس موکا سه میم

 آیس موکا (Ice Mocha)

 .آیس موکا یکی از انواع قهوه های سردی است که بر پایه اسپرسو بوده و به صورت کاملا سرد و خنک سرو می شود. این نوشیدنی به خصوص برای روز های گرم بسیار عالی و دلچسب است که در میان قشر جوان بسیار نیز پرطرفدار می باشد.

.اگر به خواهیم به صورت خلاصه بگوییم که آیس موکا چیست ، می توان اینگونه بیان کرد که Ice Mocha درواقع همان کافه موکا است که به صورت کاملا سرد و به همراه یخ سرو می شود. (طرز تهیه کافه موکا)

.آیس موکا یک نوشیدنی ایده آل برای افرادی است که از عاشقان قهوه های سرد و شیرین هستند و مطمئنا از این نوشیدنی لذت خواهند برد.

طرز تهیه آیس موکا :

.ابتدا اسپرسو را آماده کرده و اجازه دهید تا کاملا خنک شود. (برای آشنایی بیشتر به مقاله طرز تهیه اسپرسو با دستگاه و بدون دستگاه مراجعه کنید.)

.در این فاصله در لیوان سرو سس شکلات بریزید. (بهتر است که دیواره لیوان را هم به سس آغشته کنید تا هم طعم بیشتری را به نوشیدنی بدهد و هم ظاهر زیبا تری پیدا کند.) سپس چند تکه یخ درون لیوان ریخته و شیر سرد را آهسته به لیوان اضافه کنید که سس شکلات کاملا با آن مخلوط نشود. اکنون زمان اضافه کردن اسپرسوی خنک شده می باشد.

.در صورت تمایل می توانید برای تزئین آن از خامه همزده و تکه های شکلات استفاده کنید.

.اگر از طرفداران قهوه های سرد همچون آیس موکا هستید حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید و مطمئن باشید از آیس موکای سه میم بینهایت لذت خواهید برد. کافی شاپ سه میم برای تهیه تمام نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند و اورجینال استفاده می کند و به همین خاطر هم در شیراز شهرت پیدا کرده است.

 

آیس موکا،موکا،کافه موکا، Ice Mocka ، Ice Moka، فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،کافی شاپ سه میم،کافی شاپ در شیراز،قهوه برند

 

.کافی شاپ سه میم که در مرکز شهر و در تقاطع خیابان های فردوسی و رودکی واقع شده ، دسترسی بسیار راحت و آسانی به پاساژ ها ، مکان های تاریخی و خیابان های اصلی شیراز دارد. شما عزیزان می توانید قبل یا بعد از گردش خود برای استراحت و نوشیدن انواع قهوه های مارک و خوردن کیک های سه میم یا غذا های ویژه سه میم به این کافی شاپ تشریف آورده و اوقات خوشی را سپری کنید.

.بزرگ ترین دلیل شهرت کافی شاپ سه میم ، استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی برای تهیه غذا های خود و همچنین استفاده از بهترین قهوه ها برای درست کردن انواع نوشیدنی های خود می باشد که این موضوع برای اکثریت مشتریان ، بسیار حائز اهمیت بوده و مهم می باشد. همین دلیل باعث شده که افراد بسیاری برای صرف صبحانه ، از مکان های دور به کافی شاپ سه میم بیایند تا روز خود را با بهترین صبحانه و پر انرژی آغاز کنند.

.مجموعه سه میم علاوه بر کافی شاپ سه میم شامل فروشگاه قهوه سه میم نیز می باشد که به وارد کردن و عرضه قهوه های برند و کمیاب از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های قهوه در جهان می پردازد و آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.شما قهوه دوستان می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم هر قهوه از هر شرکتی را که بیشتر دوست دارید ، خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری کرده و قهوه دلخواه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top