کافه سه میم

دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا (Dallmayr Crema dOro Intensa)

دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا

خصوصیت آروما و بادی قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا

تاریخچه شرکت دالمایر

  • دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا سه میم

دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا (Dallmayr Crema dOro Intensa) :

.دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا اورجینال از بهترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید می شود.

.دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا سه میم دارای رست مدیوم دارک ، گیرایی بالا ولی اسیدیته بسیار پایینی است که اصلا باعث اذیت شدن معده نمی شود و هیچ اثری از طعم ترشی در آن احساس نمی کنید. این قهوه ترکیبی از بهترین دانه های عربیکا و درجه یک می باشد که دارای عطر و بویی بسیار خوش و گیرا است.

.قهوه برند دالمایر کرما دورو اینتنسا اورجینال به صورت پاکت های یک کیلوگرمی سوپاپدار وکیوم شده تولید و عرضه می شود که در فروشگاه قهوه سه میم نیز موجود می باشد.

.دانه قهوه مارک دالمایر Crema dOro Intensa اصل دارای کرمای غلیظ و متراکمی است که در هنگام تهیه اسپرسو ، یک اسپرسوی عالی با یک کرمای فوق العاده را به شما می دهد.

.تمام مراحل رست قهوه مارک دالمایر کرما دورو اینتنسا ، تحت نظارت کامل و با دقت بالا انجام می شود و دانه های عربیکا با دقت بسیار زیاد انتخاب می شود و فقط از دانه های قهوه کامل استفاده می شود.

.قهوه Dallmayr کرما دورو اینتنسا سه میم به دلیل کرمای عالی که دارد برای انواع نوشیدنی ترکیبی قهوه با شیر همچون کاپوچینو ، لاته ماکیاتو ، لاته و ... مناسب است.

.این قهوه یکی از قهوه های پرطرفدار کافی شاپ سه میم می باشد و شما می توانید قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا اصل را در محیط آرام و شیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز در کنار کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، میل کرده و لذت ببرید.

.همچنین در فروشگاه اینترنتی سه میم ، دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا اصل موجود می باشد و شما می توانید این قهوه فوق العاده را به صورت اینترنتی و به راحتی در شیراز یا هر یک از شهرهای کشور خریداری کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

 

دالمایر،قهوه دالمایر،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز،Dallmayr

 

 تاریخچه شرکت دالمایر (Dallmayr) :

 .کمپانی دالمایر یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شرکت های تولید قهوه در آلمان می باشد.

.شرکت برند دالمایر به عنوان معروف ترین کمپانی قهوه آلمان دارای 300 سال سابقه می باشد که در این مدت با پیچ و خم های بسیاری روبرو بوده است ولی با این وجود توانسته است همچنان خود را در زمره شرکت های برتر قهوه جهان حفظ کند. شرکت Dallmayr بنا به سابقه طولانی و تجربه ایی که دارد به خوبی با تمام مشکلات و پیچ و خم هایی که در حیطه تولید یک محصول با کیفیت و مرغوب وجود دارد ، آشناست و توانسته به خوبی توانایی خود را در تولید محصولات با کیفیت بالا ثابت کند.

.شرکت قهوه مارک دالمایر به دلیل تنوع در محصولات و نیز طعم و عطر بینظیر و کیفیت بالای محصولاتش به شهرت جهانی رسیده است. این شرکت در سال بیش از 50 هزار تن قهوه را در پنج منطقه در آلمان رست و به بازار جهانی قهوه عرضه می کند.

 

 

 

دانه قهوه جی بی ام جامائیکا گوپیون Goppion JA.BL.MOدانه قهوه 100 دردص عربیکا ناتیوو گوپیون Goppion Nativo 100% Arabicaدانه قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون Goppion Aroma espresso barدانه قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا Lavazza Espresso Cremosoدانه قهوه کافه اسپرسو لاوازا Lavazza Caffe espressoدانه قهوه روزا لاوازا Lavazza Rossaدانه قهوه برزیل ایلی Illy Brasileدانه قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoدانه قهوه موکافلور اسپرسو ایتالیانو Mokaflor espresso italianoدانه قهوه موکافلور مشکی Mokaflor Black Blendدانه قهوه موکافلور قرمز Mokaflor rossaدانه قهوه موکافلور آبیدانه قهوه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون Goppion Speciale bar espressoدانه قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROدانه قهوه اسپرسو پرفتو لاوازا Lavazza espresso perfettoدانه قهوه اورو مشکی لاوازا Lavazza ORO Blackدانه قهوه گرند ریستورازیون لاوازا Lavazza Grand Ristorazioneدانه قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerte

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top