کافه سه میم

پیتس (Peet's Coffee)

شرکت قهوه پیتس

معرفی برند Peet's Coffee

پیتس از زمان پیدایش تا به امروز

معرفی قهوه های پیتس

  • پیتس کافی

پیتس

.شرکت Peet’s Coffee یک شرکت رست کننده و خرده فروش تخصصی قهوه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو است که متعلق به شرکت JAB Holding از طریق JDE Peet’s می باشد.

.شرکت پیتس کافی در سال 1966 توسط آلفرد پیت در برکلی کالیفرنیا تاسیس و راه اندازی شد و امروزه دارای بیش از دویست فروشگاه در ایالات متحده می باشد و در بیش از چهارده هزار فروشگاه مواد غذایی در سراسر آمریکا به فروش می رسد.

 

معتبر ترین فروشگاه قهوه در ایران

 

.آلفرد پیت که اصالتا هلندی بود ، وقتی به آمریکا مهاجرت نمود سعی کرد اسپرسو عالی را به آمریکایی ها بشناساند که به جرات می توان گفت در این امر از پیشگامان بوده و بسیار نیز در این زمینه موفق بوده است.

.برند پیتس غالبا از دانه قهوه عربیکا برای تولید محصولات خود استفاده می کند و فقط نیز از دانه هایی استفاده می کند که حتی یک تا دو درجه از دانه های درجه یک نیز با کیفیت تر می باشند. Peet’s دانه قهوه عربیکا را به صورت تیره بو داده و در ترکیباتی از جمله برشته فرانسوی و گرید های مناسب برای نوشیدنی های اسپرسو به ایالات متحده معرفی کرد.

.به دلیل ترشی بیشتر و کافئین کمتری که دانه های قهوه عربیکا نسبت به دانه های قهوه روبوستا دارند اکثریت افراد تصور غلطی از این قهوه بینظیر دارند و آن هم این است که قهوه عربیکا نمی تواند یک اسپرسوی عالی و خوش طعم و غلیظی را به شما بدهد در حالیکه با کمی دقت در رست آن و بالا بردن میزان برشته کردن دانه ها می توان از آن یک اسپرسوی عالی گرفت. این دقیقا کاری بود که آلفرد پیت انجام داد و با تیره تر برشته کردن دانه های عربیکا نشان داد که این قهوه نیز برای تهیه قهوه های دمی همچون قهوه فرانسه و همچنین برای تهیه اسپرسوی اصیل کاملا مناسب می باشد.

.در حال حاضر کمپانی قهوه مارک Peet’s Coffee دانه های قهوه رست شده ، قهوه دم کرده ، نوشیدنی های اسپرسو و همچنین دم کرده سرد درون بطری ارائه می دهد که تمام محصولاتش با استقبال بسیار خوب در آمریکا و دیگر کشور ها روبرو شده است.

 

فروش قهوه های Peet's اورجینال

 

.آلفرد در هلند در کنار پدرش که یک عمده فروش بزرگ قهوه بود ، کار می کرد و به همین خاطر با داد و ستد و فعالیت در زمینه تولید و عرضه قهوه کاملا آشنا بود و زمانی که به آمریکا مهاجرت نمود توانست با سرعت بسیار خوبی به موفقیت دست پیدا کند. شرکت پیتس که در سال 1966 راه اندازی نمود در واقع اولین شرکت "قهوه ، چای و ادویه" در برکلی کالیفرنیا بود.

.در شرکت قهوه برند پیتس کافی تمام دانه های قهوه در مقادیر کوچک و با دست رست و زیر نظر افراد رست کننده بسیار ماهر و با تجربه ، رست داده می شود و همین امر در کنار دانه های بسیار با کیفیتی که پیتس استفاده می کند سبب شده که قهوه های تولید برند پیتس دارای کیفیت بسیار بالایی باشند.

.شرکت پیتس از 1979 چندین دست فروخته شده ، البته آلفرد پیت تا سال 1983 به عنوان خریدار و مشاور قهوه با شرکت همکاری داشت. در 1984 این شرکت توسط جری بالدون که یکی از بنیانگذاران استارباکس بود خریداری شد و در کنار استارباکس ، تولید قهوه های پیتس را با همان کیفیت انجام می دادند تا اینکه در سال 1987 جری بالدون و دیگر شرکا ، سهم خود از استارباکس را فروخته و تمرکز کامل خود را بر روی پیتس قرار دادند.

.در سال 2001 این شرکت به عنوان شرکت قهوه و چای پیت ثبت شد و در همین سال نیز عرضه عمومی سهام خود را ارائه داد.  

.در سال 2012 وقتی پیتس توسط Joh خریداری شد ، به یک شرکت خصوصی تبدیل شد و بخشی از هلدینگ بزرگ JAB Holding شد که این هلدینگ در شرکت های دیگری نیز سهام داشته و فعالیت می کند. در آگوست سال 2014 بود که Peet’s Mighty Leaf Tea با مشارکت گروه Next World یک برند چای تخصصی را که در منطقه خلیج مستقر بود ، خریداری نمود.

.در اکتبر 2015 نیز اعلام شد که Stumptown Coffee Roasters به یک شرکت تابعه کاملا متعلق به Peet’s تبدیل خواهد شد. در اواخر 2015 نیز پیتس اکثریت سهام مشترک Intelligentsia Coffee & Tea مستقر در شیکاگو را به دست آورد. کمپانی پیتس در دسامبر 2016 اعلام کرد که در حال ساخت دستگاه رست کننده دوم در سفولک ویرجینیا می باشد.

.پیتس در بسیاری از مراکز حمل و نقل از جمله فرودگاه های متعدد و بزرگ در ایالات متحده شعبه دارد. در 2003 اولین کافه پیتس با خدمات کامل در محوطه دانشگاه در ساختمان مرکز کلارک در دانشگاه استنفورد افتتاح شد و در حال حاضر قهوه های پیتس در تمام رستوران های استنفورد سرو می شود. به دنبال آن در سال های بعد در دیگر دانشگاه ها نیز این روند ادامه داشت و حتی بعضی از آنها امتیاز فروش قهوه های پیتس در محوطه دانشگاه را از شرکت خریداری کردند.

.Peet’s در سپتامبر 2015 اعلام کرد که گزینه های صبحانه تمام روز را به منوی خود اضافه می کند. این تغییر در بازار شیکاگو اجرا می شود و در نهایت به همه مکان ها اضافه خواهد شد.

.Peet’s Coffee فرمولاسیون ترکیب خود را در سال 2014 آغاز کرد و اولین بار در تابستان 2015 آن را به منوی قهوه بار خود اضافه کرد. در جولای 2016 بود که پیتس یک خط مکمل از قهوه دم سرد بطری شده را تولید و در چهارصد مکان در سانفرانسیسکو از جمله کافه ها و فروشگاه های مواد غذایی خود منتشر کرد. این قهوه های سرد یا Coldbrew Peet در ابتدا در سه طعم Baridi Black و Coffee au lait و Dark Chocolate تولید می شد و رفته رفته طعم های دیگری نیز به آنها اضافه نمود که با استقبال خوبی هم روبرو شدند.

.آلفرد پیت فردی راهنما بود که با دست و دلوازی کامل دانش و تجربه خود را در اختیار دیگران قرار می داد. هنگامی که سه بنیانگذار استارباکس با پیت تماس گرفتند و از وی برای راه اندازی شرکت خود از وی راهنمایی خواستند ، پیت همچون ییک مربی به آنها کمک و مشاوره داد و حتی به آن سه مرد جوان اجازه داد تا طرح فروشگاه او را کپی کنند و همچنین تامین کنندگانش را با آنها به اشتراک گذاشت.

.برند Peet’s یکی از اولین خرده فروش های دانه قهوه و قهوه دم شده بود که قهوه درجه تخصصی را ارائه می کرد و دانه ها را طولانی تر برشته می کرد و قهوه ای را تولید نمود که تیره تر ، تلخ تر و طعم ترشی کمتری داشت و این قهوه ها با قهوه هایی که بیش از این در ایالات متحده عرضه می شد کاملا متفاوت و خوش طعم تر بودند. پیتس به عنوان یکی از پایه گذاران در تجارت قهوه لذیذ در نظر گرفته می شود.

.همان طور که متوجه شدید کمپانی پیتس مسیر طولانی را از ابتدا تا به امروز طی کرده ولی از همان ابتدا توسط افراد کاردان و ماهر اداره شده و می شود. محصولات تولیدی پیتس از همان ابتدا دارای کیفیت بالایی بوده اند و همچنان نیز به این روند تولید خود ادامه می دهد.

.اگر از دوستداران قهوه های اصل و ناب هستید پیشنهاد می کنیم حتما قهوه های پیتس را امتحان کنید. این قهوه ها از آن دسته قهوه هایی هستند که بعد از نوشیدن اولین فنجان مطمئنا از طرفداران ثابت آن خواهید شد.

.از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم می توانید برای خرید قهوه های پیتس در شیراز یا هر شهرستانی از ایران که هستید ، اقدام نموده و هر یک از قهوه های پیتس را که بیشتر با سلیقه تان همخوانی دارد را خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اصل درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که به واردات و عرضه قهوه های مارک و اورجینال از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ های شیراز و ایران می باشد که فقط به سرو و ارائه قهوه های مارک و اصل از بهترین و معروف ترین شرکت ها و برند های جهان می پردازد. شما عاشقان واقعی قهوه های ناب و اصل می توانید در محیط آرام و دنج و خانوادگی کافی شاپ سه میم ، هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن آن به همراه کیک ها و صبحانه های سه میم نهایت لذت را ببرید.

.مجموعه سه میم هم در کافی شاپ خود و هم در فروشگاه قهوه خود ، تمامی سعی اش را نموده تا با ارائه بهترین قهوه های برند و اورجینال از برترین های جهان ، بتواند سبب شود افراد قهوه دوست از طعم اصیل قهوه دلخواه خود بهره مند شده و برای لحظاتی هم که شده از هیاهوی زندگی دور شده و لحظات خوشی را سپری کنند.

محصولات برند پیتس :

دانه قهوه پیتس کافی مدل ماژور دیکسون بلند

پیتس،قهوه پیتس،Peet's Coffee،قهوه دیکسون بلند پیتس،قهوه مارک،قهوه برند،فروشگاه قهوه در شیراز

  • ترکیب دانه های 100 درصد عربیکا
  • رست دارک ، آرومای قوی ، طعم غنی و پیچیده
  • دارای کرمای خوب و رایحه بسیار خوش
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 510 گرمی

 

 

 

دانه قهوه پیتس کافی ارگانیک فرنچ رست

قهوه پیتس، پیتش،قهوه پیتس فرنچ رست،فروش قهوه پیتس اورجینال،Peet’s Coffee ، Peet’s ، فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک پیتس در شیراز،قهوه برند در شیراز

  • ترکیبی از بهترین دانه های 100 درصد عربیکا
  • کرمای خوب ، کافئین مناسب و رست دارک
  • طعم عالی با نت های ترافل شکلاتی ، دودی و کارامل
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 510 گرمی

 

 

 

دانه قهوه پیتس کافی مدل بیگ بنگ

قهوه پیتس، پیتش،قهوه پیتس بیگ بنگ،فروش قهوه پیتس اورجینال،Peet’s Coffee ، Peet’s ، فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک پیتس در شیراز،قهوه برند در شیراز

  • حاوی دانه های 100 درصد عربیکا با رست مدیوم
  • دارای کافئین متوسط ، طعم غنی ، عطر قوی
  • دارای طعمی با نت میوه های استوایی ، صاف و متوسط
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 510 گرمی

 

 

 

دانه قهوه پیتس کافی ماژور دیکسون بلند

پیتس،قهوه پیتس،Peet's Coffee،قهوه دیکسون بلند پیتس،قهوه مارک،قهوه برند،فروشگاه قهوه در شیراز

  • ترکیب دانه های 100 درصد عربیکا
  • رست دارک ، کرمای خوب ، طعم غنی و پیچیده
  • آرومای بسیار قوی با رایحه بسیار خوش
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 297 گرمی

 

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top