کافه سه میم

موکاته (Mokate)

معرفی شرکت قهوه موکاته

دلیل پیشرفت برند Mokate در مدت زمان کوتاه

معرفی محصولات موکاته

نحوه خرید قهوه های موکاته اصل

  • موکاته (Mokate)

 موکاته (Mokate) :

 .گروه موکاته یکی از معدود شرکت های لهستانی است که ممکن است سنت چند نسلی را به رخ بکشد. سرآغاز شرکت موکاته به سال 1900 بر می گردد زمانی که اعضای خانواده موکریش (Mokrysz) صاحب یک مغازه استعماری کوچک در دوبرا در جمهوری چک امروزی شدند. در سال 1990 نوه اولین مالک ، کازیمیرز موکریش (Kazimierz Mokrysz) ، شرکت را به همسرش ترزا موکریش (Teresa Mokrysz) واگذار کرد. پس از آن بود که شرکت ، نام خود را به Mokate تغییر داد که مخفف این سه کلمه است : MOkrysz-KAzimierz-TEresa .

 

فروش قهوه های موکاته اورجینال

 

.امروزه گروه موکاته متشکل از چندین شرکت فعال در لهستان ، جمهوری چک ، اسلواکی ، مجارستان ، انگستان ، آفریقای جنوبی و دبی می باشد که محصولات خود را تقریبا به تمام کشور های جهان صادر می کنند. این شرکت دارای سه کارخانه تولید در Zory ، Ustron و Votice در جمهوری چک است.

.شناخته شده ترین برند های موجود در گروه موکاته عبارتند از : LOYD ، Mokate ، Minutka ، Marilla ، Marizzi ، Alpino و Babacia Jagoda .

.این شرکت همچنان به صورت خانوادگی اداره می شود البته این امر برای کل برند ارزش خاص و زیادی دارد. اهمیت روابط خانوادگی شرکت را می توان قبل از هر چیز در روابط داخلی شرکت مشاهد کرد زیرا Mokate غالبا تمام افراد خانواده ها را به کار می گیرد که اغلب شامل چندین نسل هم می شود. علاوه بر این "ماهیت خانوادگی"  شرکت را به معنای واقعی کلمه می توان درون آن دید زیرا شرکت موکاته علاوه بر بنیانگذارانش که همگی از یک خانواده هستند ، افرادی همچون آدام موکریش (Adam Mokrysz) (مدیر عامل گروه موکاته) و همسرش کاتارزینا موکریش (Katarzyna Mokrysz) (مدیر کل برای موکاته زوری) را که یک خانواده هستند را به استخدام در آورده است. به طور کلی این شرکت در حیطه کسب و کار های خانوادگی در لهستان و خارج از کشور فعال است.

.شرکت قهوه برند موکاته در حال حاضر علاوه بر صادرات پویا در حیطه محصولات نوآورانه و نبرد موثر برای مصرف کنندگان در سراسر جهان مرتبط است.

 

فروشگاه قهوه سه میم

 

.ترزا موکریش به عنوان بنیانگذار گروه موکاته با تدبیر و تلاش ، یک شرکت خانوادگی کوچک را به گروه بین المللی موکاته تبدیل کرد که از چندین شرکت در اروپا و آسیا تشکیل شده است. این ترزا بود که نام تجاری “Mokate” را ایجاد کرد و گسترش داد به نحوی که امروزه یکی از شناخته شده ترین نماد های تجارت لهستان در جهان به حساب می آید. به لطف سال ها سرمایه گذاری خانم موکریش ، امروزه موکاته به یکی از تولید کنندگان پیشرو مواد غذایی لهستان تبدیل شده که بر روی قهوه ، چای ، همچنین محصولات شیرینی پزی و محصولات نیمه تمام برای صنایع غذایی تمرکز دارد.

.وی کارخانه های تولیدی در Zory و Ustron را از ابتدا ساخت و کارخانه موکاته در جمهوری چک را توسعه و مدرن کرد. ترزا موکریش اولویت را برای کیفیت و نوآوری تعیین کرده و به طور مداوم یک استراتژی متمرکز بر صادرات را اجرا می کند و از سهم رو به رشد محصولات موکاته در بازار های تمام قاره ها اطمینان می دهد.

.امروزه علاوه بر قهوه های مربوط به کمپانی موکاته ، چای های تولید این شرکت همچون چای LOYD به یکی از شناخته شده ترین چای ها در اروپا و جهان تبدیل شده است و حتی توانسته جایگاه بسیار خوبی برای خود در لندن کسب کند. همچنین شرکت Mokate در دیگر زمینه های مرتبط با قهوه و چای همچون تولید اسپرسو ساز ، قهوه ساز ، قهوه ساز های سازگار با کپسول های قهوه و ... فعالیت مستمر دارد.

.به طور کلی می توان از شرکت موکاته و به خصوص بنیانگذار آن ترزا موکریش به عنوان یک نماد واقعی از تلاش ، تدبیر ، کارآفرینی و موفقیت یاد نمود.

.کمپانی قهوه مارک Mokate برای تولید قهوه های خود از بهترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا جهان استفاده می کند و  تمام تلاش خود را در رسیدن به هدف اصلی که ترزا از همان ابتدا تعیین نموده بود ، قرار داده است و آن هم چیزی نیست جز رسیدن بهترین کیفیت و همچنین حفظ کیفیت محصولات برای ارائه به مشتریان خود در سراسر جهان می باشد.

.قهوه های موکاته از رده قهوه های خوش طعم و عطر هستند که دارای ترکیبات مختلف با درجه رست های متفاوتی می باشند و به نحوی تهیه شده اند که به خوبی خود را به خصوص با ذائقه های اروپایی و آسیایی هماهنگ کرده اند و می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. همچنین قهوه های موکاته با توجه به کیفیت خوبی که دارند دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند که استفاده از آن را برای منزل یا محل کار و به خصوص برای کافی شاپ ها بسیار مناسب کرده است.

.از طریق سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم می توانید برای خرید هر یک از قهوه های موکاته اورجینال اقدام کرده و هر کدام از قهوه های برند Mokate را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم این افتخار را دارد که علاوه بر قهوه های موکاته ، دیگر قهوه های مارک و اورجینال و کمیاب از برترین برند های جهانی همچون دث ویش ، دور کونتی ، ایلی ، لاوازا ، استارباکس و ... را خود به صورت مستقیم وارد و بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصیل قرار می دهد.

.فروشگاه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

.همچنین شما قهوه دوستان عزیز می توانید برای نوشیدن انواع قهوه های مارک و اورجینال از معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم شیراز به ارائه و سرو قهوه های برند و اورجینال برای مشتریان خود شهرت یافته و شما می توانید هر قهوه ای که با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن یک فنجان قهوه اصیل لذت ببرید.

.کافی شاپ سه میم به سرو صبحانه های ایرانی و خارجی با کیفیت بسیار بالا و عالی نیز شهرت دارد و شما می توانید هر قهوه ای را که دوست دارید به همراه صبحانه دلخواه خود که با تازه ترین مواد غذایی آماده شده است ، میل کرده و روز خود را با نشاط آغاز کنید.

معرفی محصولات برند موکاته :

دانه قهوه موکاته کلاسیکو

قهوه موکاته،قهوه موکات، Mikate Coffee، Mokate، قهوه مارک موکاته در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه موکاته در شیراز،قهوه برند

  • ترکیبی از 40 درصد عربیکا و 60 درصد روبوستا
  • دارای رست مدیوم ، تلخی متوسط ، کافئین نسبتا بالا
  • اسیدیته کم ، عطر قوی ، طعم عالی با نت شکلاتی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه موکاته دلیکاتو

قهوه موکاته،قهوه موکات، Mikate Coffee، Mokate، قهوه مارک موکاته در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه موکاته در شیراز،قهوه برند

  • ترکیبی از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا
  • رست مدیوم ، اسیدیته بالا ، طعم بینظیر
  • معطر با نت های میوه ای و گل
  • دارای شدت متوسط و ترشی بالا و شیرینی متعادل
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top