کافه سه میم

دانه قهوه لوکافه کلاسیک (Lucaffe Classic)

ویژگی طعم و عطر دانه قهوه لوکافه کلاسیک

قهوه Lucaffe Classic چه ترکیبی دارد؟

قهوه لوکافه کلاسیک اصل از کجا بخریم؟

  • دانه قهوه لوکافه کلاسیک (Lucaffe Classic)

 دانه قهوه لوکافه کلاسیک (Lucaffe Classic) :

 .دانه قهوه لوکافه کلاسیک حاوی ترکیب 80 درصد دانه قهوه عربیکا و 20 درصد دانه قهوه روبوستا می باشد که به صورت مدیوم رست داده شده و جز رده قهوه های لاین اسپرسو از برند لوکافه محسوب می شود.

.قهوه لوکافه کلاسیک به دلیل ترکیب کلاسیکی که دارد و همچنین بخاطر عطر و بوی خاص شکلاتی آن بسیار محبوب شده است و از آن می توان برای درست کردن یک اسپرسوی اصیل ایتالیایی و خوش طعمی استفاده کرد. این قهوه برای تهیه انواع قهوه ها همچون کاپوچینو ، لاته ماکیاتو ، کافه لاته مناسب می باشد.

.قهوه مارک Lucaffe Classic سه میم ، یک قهوه دلنشین و خوش طعمی است که دارای کرمای عالی و ماندگار ، بدنه متوسط و طعم شکلاتی خوبی است. این قهوه کافئین متوسطی دارد که آن را برای استفاده در طول روز مناسب کرده است و همچنین می توان آن را به عنوان قهوه صبحانه هم سرو نمود.

.قهوه Lucaffe Classic اصل دارای طعم مطبوع و لطیف و پر حسی است و می توان نت هایی از میوه و شکلات و کمی شیرینی را در طعم آن احساس کرد. این قهوه در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.این قهوه با توجه به وزنی که دارد ، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است و همچنین به دلیل ترکیب بسیار عالی آن و طعم دلنشینی که دارد برای استفاده در کافی شاپ ها و رستوران ها می تواند یک انتخاب مناسب باشد؛ البته برای استفاده در منزل و محل کار نیز مناسب و به صرفه می باشد.

.همان طور که اشاره شده این قهوه دارای یک ترکیب عالی و متعادلی است که همه از خوردن آن نهایت لذت را خواهند برد و کرمای عالی که دارد طعم این قهوه را دو چندان می کند به نحوی که بعد از نوشیدن اولین فنجان ، از طرفداران آن خواهید شد.

.شما عزیزان برای تهیه و خرید دانه قهوه لوکافه کلاسیک در شیراز یا هر شهری از کشور که هستید می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و با مناسب ترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

.در فروشگاه قهوه سه میم بسیاری از قهوه های برند و اورجینال از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان موجود بوده و می توانید هر قهوه ای را که تمایل دارید به صورت اینترنتی سفارش داده و هر کجای کشور که هستید ، تحویل بگیرید و هر زمان که تمایل داشتید از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.

.در کنار فروشگاه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که فقط از قهوه های اصل و برند جهانی برای سرو و ارائه به مشتریان خود استفاده می کند و شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای را که دوست دارید در یک محیط آرام و دنج و به همراه کیک های سه میم میل کرده و لذت ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خود و اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز نشده باشد را در نظر گرفته است.

 

لوکافه،لوکافی،قهوه کلاسیک لوکافه،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه در شیراز،قهوه لوکافه در شیراز

 

درباره شرکت قهوه لوکافه :

.در سال 1996 در سواحل گاردا ی ایتالیا شرکت قهوه لوکافه توسط جان لوکا ونتورلی تاسیس شد. با توجه به علاقه و تلاش های بسیار جان لوکا برند Lucaffe توانست در کمتر از پانزده سال به یکی از شرکت های مطرح قهوه در ایتالیا و جهان تبدیل شود.

.جان لوکا از همان ابتدای فعالیت خود تا به امروز تمام دانه های قهوه مورد استفاده در تولیدات لوکافه را به صورت ویژه ای انتخاب می کند و تمام دانه ها توسط شخص جان لوکا بررسی و تایید می شود و سپس به مرحله تولید انبوه می رسد. همین سختگیری های جان لوکا باعث شده است که محصولات لوکافه (یا لوکافی) جز بهترین ها قرار بگیرد.

.لوکافه در تولید و پخش ماشین های انحصاری و تخصصی تولید قهوه تحت برند "لاپیکولا" نیز فعالیت دارد. همکاری بین دو کمپانی سبب تولید بهترین رست قهوه از نوع سنتی و همچنین طراحی دستگاه های جدیدتر و مدرن تر اسپرسو شد.

 

 

 

دانه قهوه مازِت کرموسو اورو (Must Cremoso Oro) - دانه قهوه مازِت فواِور (Must Forever) - دانه قهوه لاوازا اسپرسو باریستا پرفتو (Lavazza Espresso Barista Perfetto) - دانه قهوه دور کونتی ترافل تمشک شکلاتی (Door County Chocolate Raspberry Truffle) - دانه قهوه دور کونتی تافی بادام (Door County Almond Toffee) - دانه قهوه دلونگی کافه کرما (Delonghi Caffé Crema Coffee) - دانه قهوه دلونگی اسپرسو پرستیژ (Delonghi Espresso Prestige Coffee) - دانه قهوه دلونگی اسپرسو گورمت (Delonghi Espresso Gourmet Coffee) - دانه قهوه هاوس برنت کوالیتا روزا (Hausbrandt Qualita Rossa) - دانه قهوه هاوس برنت اچ هاوس برنت (Hausbrandt H.Hausbrandt)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top