کافه سه میم

فروش قهوه در تهران

فروش قهوه در تهران

قهوه اصل در تهران

فروشگاه قهوه در تهران

از کجا قهوه اصل و برند بخریم؟

  • فروش قهوه در تهران

فروش قهوه در تهران

.مسلما فروش قهوه در تهران به عنوان پایتخت کشور ایران خیلی بیشتر از تمام شهر های کشور می باشد و هر روز نیز به این میزان افزوده می شود. امروزه که قهوه به عنوان دومین نوشیدنی پر مصرف تهران و جهان شناخته می شود افزایش تعداد افرادی که روزانه به مصرف این نوشیدنی گرایش پیدا می کنند دور از انتظار نیست.

 

فروشگاه قهوه مارک سه میم

 

.متاسفانه در تهران به عنوان اولین کلانشهر ایران ، افراد سودجوی بسیاری اقدام به فروش قهوه های بی کیفیت و حتی با کیفیتی پایین تر از قهوه های درجه سه جهان می کنند و به دلیل بالا بودن میزان فروش قهوه در تهران و نا آگاهی بسیاری از افراد از قهوه و ویژگی ها و طعم واقعی آن ، متوجه تفاوت قهوه اصل از قهوه تقلبی نمی شود و از همین موضوع هم برای سوء استفاده از آنها استفاده می شود.

.بزرگ ترین توصیه ما به شما این است که برای خوردن قهوه یا خرید قهوه یا فروش قهوه در تهران فقط به سراغ کافه ها و کافی شاپ ها و فروشگاه های قهوه ای بروید که به عرضه قهوه های مارک و اورجینال از شرکت های معتبر جهانی می پردازند. با این حال می خواهیم در اینجا چند نکته را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به واسطه آنها تفاوت قهوه های اصل از تقلبی را متوجه شده و فریب فروشنده ها را نخورید.

 

معتبر ترین فروشنده قهوه های اورجینال

 

.یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه کشور که در زمینه خرید و فروش قهوه های برند و اورجینال فعالیت دارد ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد که فقط به عرضه قهوه های اصل از معروف ترین و بهترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم غالبا این قهوه ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد کرده و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

تفاوت قهوه اصل از قهوه تقلبی :

  • در قهوه اصل ، دانه ها دارای رنگ قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره می باشند در حالیکه در قهوه های تقلبی دانه ها رنگ تیره و مشکی و براقی دارند که این به دلیل رست دادن بی کیفیت و نادرست دانه های قهوه به وجود می آید.

  • در قهوه های اصل تاریخ رست قهوه بر روی پاکت آن چاپ شده است و همواره تاریخ رست قهوه های تولیدی شرکت های معتبر نزدیک به زمان فروش آنها است.

  • قهوه های اصل و با کیفیت همیشه در بسته بندی های پلمپ شده ، عرضه می شود.

  • قهوه اصل همیشه طعم و عطر مطبوع و دلنشینی دارد ولی قهوه های تقلبی غالبا طعم و عطری نامطبوع شبیه به بوی خاک ، بوی رطوبت دارند.

.اینها تنها چند مورد از تفاوت قهوه های اصل و اورجینال با قهوه های تقلبی بودند که می توانید خیلی راحت و از روی ظاهر قهوه آنها را تشخیص داده و نیازی به دانش خاصی ندارید و تنها باید دقت و توجه بیشتری را به خرج دهید.

 

فروش اینترنتی قهوه های اصل و برند

 

.برای همین منظور است که همیشه توصیه می کنیم برای خرید و فروش قهوه در تهران به سراغ فروشنده ها و فروشگاه های معتبر بروید تا خیالتان از اصل بودن قهوه هایی که مصرف می کنید راحت بوده و دچار مشکلات ناشی از استفاده از قهوه های بی کیفیت و تقلبی نشوید.

.از آنجایی که امروزه اکثر افراد به دلیل مشغله کاری زیادی که دارند یا به دلیل در دسترس نبودن فروشگاه قهوه معتبر ، ترجیح می دهند که قهوه مصرفی خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند باز هم باید دقت لازم را در هنگام خرید از این گونه فروشگاه ها را داشته باشید و فریب قیمت ارزان آنها را نخورید.

.شما عاشقان قهوه های اصل و ناب می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم ، هر قهوه مارک و اصلی را از هر شرکتی که بیشتر با سلیقه تان همخوانی دارد ، خریداری نموده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.بار ها تاکید کرده ایم که برای خرید قهوه مورد نیاز خود فقط به سراغ فروشگاه هایی بروید که از معتبر بودن و اصل بودن قهوه های آنجا اطمینان پیدا کرده اید تا بتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل ، قهوه خود را خریداری نموده و از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.

.البته در تهران نیز چندین فروشگاه قهوه خوب وجود دارد که از آن جمله می توان به فروشگاه های زیر اشاره نمود :

  • قهوه آرام : تهران ، خیابان هفت تیر

  • قهوه آنیتا : تهران ، میدان جمهوری

  • قهوه مارینا : تهران ، کارگر شمالی

.همان طور که در این مقاله بسیار تاکید شد ، برای خرید یا فروش قهوه در تهران فقط به سراغ فروشگاه های معتبر بروید و بهترین کار آن است که قبل از خرید از آنها ، کمی در مورد آن فروشگاه یا فروشنده پرس و جو کنید و سپس با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام دهید.

.فروشگاه قهوه سه میم به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر قهوه در ایران در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه های خریداری شده را در صورتی که پلمپ و پاکت آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

.همچنین در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد. کافی شاپ سه میم از کافی شاپ های خاص شیراز می باشد که فقط از قهوه های برند و اورجینال از معتبر ترین شرکت های قهوه در جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط دنج و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم لذت ببرد. شما قهوه دوستان می توانید قهوه دلخواه خود را به همراه صبحانه های ویژه و با کیفیت سه میم که از با کیفیت ترین مواد غذایی تولید می شوند ، میل کرده و صبح خود را با نشاط بیشتر آغاز کنید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top