کافه سه میم

فروش قهوه

فروش قهوه

ویژگی های قهوه اصل و برند

چرا قهوه های فله را نباید بخریم؟

از کجا قهوه های اورجینال خریداری کنیم؟

  • فروش قهوه

فروش قهوه

.یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه کشور که در زمینه قهوه فعالیت دارد و می توانید انواع قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه جهان را به صورت مستقیم و با اطمینان کامل از اصل بودن قهوه ها ، خریداری نمائید ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد. در فروشگاه قهوه سه میم انواع دانه قهوه ، پودر قهوه و ... از برند های معنبر جهانی موجود و قابل سفارش می باشد.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های ایران می باشد که خود را متعهد به عرضه محصولات اصل و برند نموده است و امروز با وجود مشکلات بسیاری که پیش رو داشته ، توانسته همچنان به این تعهد خود پا برجا بوده و قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین های جهان را وارد و در اختیار قهوه دوستان قرار دهد.

 

فروشگاه اینترنتی قهوه مارک سه میم

 

.فروش به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که یک نفر انجام می دهد تا به خریدار در انتخاب کالای موردنظر خود کمک کند و همچنین کالای خود را نیز به فروش برساند. این کالا ، یا محصولی فیزیکی است یا نوعی خدمت است که خریدار از طریق فروشنده ، آن را انتخاب کرده و از آن استفاده می کند.

.یکی از کالاهایی که در مقیاس بسیار زیاد در جهان تولید و به فروش می رسد ، قهوه است. مسلما فروش مواد غذایی در سراسر جهان به دلیل احتیاج تمام افراد به مواد غذایی ، از اصلی ترین کالاهایی است که بخش بزرگی از حیطه فروش در جهان را در بر می گیرد. در میان مواد غذایی ، فروش قهوه در جهان دارای رتبه بالایی در رده بندی فروش محصولات قرار دارد.

.قهوه دومین نوشیدنی پر مصرف در جهان (به خصوص در کشورهای اروپایی) می باشد. فروش قهوه به صورت دانه های خام قهوه ، دانه های بو داده شده قهوه (رست شده) ، پودر قهوه ، کپسول های قهوه ، پودر قهوه فوری و ... انجام می شود.

.قهوه به دلیل داشتن کافئین به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا و نشاط آور محسوب می شود که به روش های مختلفی قابل استفاده و دم کردن است. بیشترین روش های تهیه قهوه که در اکثر کشورهای جهان مرسوم و پرمصرف می باشد می توان به اسپرسو ، لاته ، کاپوچینو ، آمریکانو ، لاته ماکیاتو و ... اشاره کرد که امروزه در منوی اکثر کافه ها و کافی شاپ ها به صورت ثابت قرار دارد.

 

خرید و فروش قهوه های اورجینال و برند

 

.طرز تهیه قهوه خوب یک طرف قضیه می باشد و چیزی که مهم تر و با اهمیت تر می باشد تهیه و خرید قهوه مارک و اصل از فروشنده ها و فروشگاه های معتبر قهوه می باشد زیرا اصل بودن و با کیفیت بودن قهوه از مهم ترین قسمت های درست کردن یک قهوه خوب می باشد.

ویژگی های قهوه با کیفیت :

  • تازه بودن

  • داشتن عطر و طعم خوب

  • تاریخ رست (بو دادن) آن به روز و تازه است.

  • بوی سوختگی ، کپک زده یا نم و خاک نمی دهد.

  • در هنگام دم آمدن ، عطر و طعم بسیار خوب و دلنشینی دارد.

  • بدون افزودنی هایی همچون شیر و شکر ، نیز مزه خوبی دارد.

 

دلیل اینکه نباید از قهوه های فله و بی کیفیت استفاده کنیم؟

.امروزه در تمام فروشگاه ها و سوپر مارکت ها می توانید به راحتی هر قهوه ای را که دوست داشته باشید ، خریداری کنید ولی باید دقت داشته باشید که قهوه ای که در اختیار شما قرار داده می شود دارای ویژگی های یک قهوه خوب باشد.

.متاسفانه در سال های اخیر در کشور ما افراد بسیاری بدون داشتن علم و تجربه کافی از اصول درست رست کردن دانه های قهوه و حتی شناخت درست و کافی از ویژگی های انواع دانه های قهوه ، اقدام به رست و بو دادن دانه های قهوه و فروش قهوه کرده اند و دلیل اصلی این کارشان برای کسب سود بیشتر می باشد. این مدل قهوه ها که بدون آگاهی و دانش با هم ترکیب و رست داده می شوند می تواند مسبب ناراحتی هایی همچون تپش قلب ، سردرد ، افت فشار و ... شود. به همین دلیل بهتر است که قهوه مصرفی خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمائید و به جای استفاده از قهوه های فله ای و دستساز از قهوه هایی که اورجینال و مارک هستند و با علم و دانش و در کارخانجات تولید می شود ، استفاده نمائید.

.یکی از فروشگاه هایی معتبر کشور که به واردات و عرضه قهوه های اصل و مارک از بهترین برند های جهان می پردازد ، فروشگاه قهوه سه میم است. فروشگاه قهوه سه میم دارای آرشیوی بینظیر از انواع قهوه های اورجینال می باشد و شما می توانید این قهوه ها را به صورت پلمپ اصل خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

.در زیر نام چند نمونه از قهوه های مارک و اصلی که در فروشگاه قهوه سه میم موجود و به فروش می رسد اشاره کرده ایم.

  1. دانه قهوه لوکافه بلوکافه

  2. دانه قهوه جاکوبز مدل اسپرسو

  3. دانه قهوه سالوادور سبز

  4. دانه قهوه اسپشیال بار گوپیون

  5. نسکافه دیویدوف اسپرسو 57

  6. دانه قهوه مازِت گرن عربیکا

.علاوه بر اینها قهوه های بسیار متنوع دیگری هم در فروشگاه قهوه سه میم موجود می باشد که می توانید هر قهوه ای که بیشتر با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد را از طریق سایت فروشگاه خریداری کرده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در کنار همه اینها فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

.مجموعه سه میم شامل کافی شاپ سه میم نیز می باشد که فقط از قهوه های اورجینال و برند برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. شما می توانید در کافی شاپ سه میم هر قهوه ای از هر شرکتی که بیشتر دوست دارید را سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در محیط آرام و کلاسیک و دنج کافی شاپ سه میم و به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شود ، لذت ببرید.

فروش قهوه هاوس برنت :

قهوه هاوس برنت،هاوس برند،هوس برنت، Hausbrandt، فروش قهوه هاوس برنت،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک

 

.برند هاوس برنت توسط هرمان هاوس برنت در سال 1892 در شهر تریسته ایتالیا تاسیس شد و از محبوب ترین برند های قهوه در ایتالیا می باشد.

.شرکت قهوه Hausbrandt اولین کارخانه رست قهوه در ایتالیا است که با پیشرفت دانش ها و پیگیری های افراد با تجربه ایی که در آنجا کار می کردند توانستند حتی دستگاه های مکانیکی برای انجام بو دادن دانه قهوه و همچنین سیستم خنک کننده ای که عطر قهوه تازه بو داده را حفظ می کردند را تولید کنند که در تولید قهوه های با کیفیت آنها بسیار موثر بود و علاوه بر آن باعث شد شرکت هاوس برنت بیشتر بر سر زبان ها بیفتد.

.این برند در سال های 2003 و 2004 به عنوان بهترین قهوه سال از طرف سرآشپزان قهوه و شیرینی معرفی شد.

.در صورتی که از طرفداران قهوه های مارک هاوس برنت هستید و یا تمایل دارید قهوه های این شرکت را امتحان کنید ، می توانید برای خرید هر یک از قهوه های هاوس برنت ایتالیا به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر یک از آنها را که تمایل داشتید ، تنها با یک کلیک و خیلی راحت خریداری نموده و قهوه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

فروش قهوه نسکافه :

قهوه نسکافه،نسکافه،قهوه برند نسکافه، Nescafe، فروش قهوه نسکافه،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک

 

.برند نسکافه که تحت لیسانس کمپانی نستله فعالیت دارد در دهه 1930 در برزیل به وجود آمد. نسکافه در سال 1938 در سوئیس عرضه شد که با استقبال خوبی هم روبرو شد.

.قهوه Nescafe به عنوان مظهر نوآوری و پیشرفتی مدام شناخته می شود که فقط کافی است آن را با آبجوش یا شیر گرم مخلوط کرده و یک فنجان قهوه با کیفیت داشته باشید.

.نسکافه در 2006 ، سیستم جدید خود را که یک دستگاه تهیه قهوه ی Dolce Gusto بود را راه اندازی کرد. این سیستم به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که خودشان به راحتی بتوانند هر نوع قهوه ای از جمله کاپوچینو ، لاته ، اسپرسو و ... و همچنین شکلات داغ و نوشیدنی های سرد را با کمک این دستگاه درست کنند و از نوشیدن آن لذت ببرند.

فروش قهوه موکامبو :

قهوه موکامبو،موکامبو،قهوه برند موکامبو، Mocambo، فروش قهوه موکامبو،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک

.شرکت رست قهوه موکامبو در سال 1984 توسط جوزپه دراگو تاسیس شد. وی علاقه بسیار زیاد و عجیبی به قهوه داشت و با کمک خانواده ، کار خود را در یک اتاق بیست متری شروع کرد و اولین کیلوی قهوه خود را برشته و توزیع نمود.

.در حال حاضر برند Mocambo با قدرت بسیار خوبی و میزان تولید بسیار بالایی در حال فعالیت می باشد. قهوه های موکامبو به عنوان محصول مشترک آلمان و ایتالیا می تواند معرفی شود که دارای کیفیت بسیار خوبی است و برای استفاده در کافی شاپ ، محل کار ، رستوران ها و بار ها کاملا مناسب هستند و طعم هایی دارند که بسیار مورد پسند قهوه دوستان می باشد.

.در واقع جوزپه موفق شد شور و شوق علاقه مندان به قهوه را بسیار زیاد برانگیزد و همین باعث شد که این ایده کوچک به یک تجارت خانوادگی متوسط تبدیل شد. در سال 2011 فرزندانش جورجیو (Giorgio) و کانسیتا (Concetta) رهبری این تجارت را به ارث بردند. شرکت قهوه مارک موکامبو ، در حال حاضر توسط نسل سوم خانواده اداره می شود.

فروش قهوه موکافلور :

موکافلور،قهوه موکافلور،فروش قهوه موکافلور،mokaflor، mokaflor Coffee،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

 

.موکافلور از شرکت های بزرگ تولید کننده قهوه در ایتالیا است که توسط واسکو برنینی در 1950 در شهر فلورانس ایتالیا تاسیس شد.

چیزی که در مورد شرکت قهوه برند Mokaflor کاملا قابل مشاهده می باشد این است که در موکافلور ، تجربه و سنت عناصری هستند که کیفیت بالای قهوه های موکافلور را تضمین کرده اند و به لطف تداوم در انتخاب بهترین دانه های قهوه از سراسر جهان ، این کیفیت محصولات موکافلور همیشه ثابت بوده است.

.هدف اصلی موکافلور ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود در تمامی مراحل فرآیند می باشد. امروزه موکافلور قهوه های مرغوب را از سراسر جهان خریداری کرده و برشته می کند و آنها را با سه خط مختلف به بیش از چهل کشور صادر می کند که بر اهمیت صنعت ، کیفیت محصول و این حرفه تاکید دارد.

فروش قهوه موکارابیا :

قهوه موکارابیا،موکارابیا،قهوه برند موکارابیا،قهوه موکاعربیا، Mokarabia، فروش قهوه موکارابیا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک

 

.موکارابیا از سال 1951 در میلان آغاز به کار کرد. در ابتدا برای تولید ترکیب هایی از قهوه برای بخش کافه ها ایجاد شد و سپس داستان موکارابیا همزمان با تحولات زمانه و پیشرفت تکنولوژی تکامل پیدا کرد و Mokarabia در کانال های توزیع جدید شروع به فعالیت کرد. در همین دوره بود که شرکت موکارابیا فرصت های تجاری جدیدی را کشف و توسعه داد.

.Mokarabia همیشه به دنبال آن بوده است که ارزش اسپرسو ایتالیایی و لذت بردن از اسپرسوی اصیل ایتالیایی را در هر زمان و در هر نقطه ای از جهان به هر فرد قهوه دوستی بشناساند تا از خوردن قهوه خوب نهایت لذت را ببرد.

.قهوه های تولید موکارابیا از بهترین و با کیفیت ترین قهوه ها می باشند و هر ذائقه و سلیقه ای که داشته باشید می توانید قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های موکارابیا بیابید و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

فروش قهوه مولیناری :

مولیناری،قهوه مولیناری،Molinari Caffe، Molinari،فروش قهوه مولیناری اورجینال،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه برند،قهوه اصلريالقهوه مارک

 

.اولین نام شرکت "دیتا جوزپه مولیناری" بود که محصولات روزمره و معمولی خوراکی را به فروش می رساند که این موضوع به سال 1804 در استان مودنا (Modena) بر می گردد؛ سپس نام آن به "دیتا فراتلی مولیناری" (Ditta Fratelli Molinari) تبدیل شد و موفقیت های خارق العاده فعالیت های صنعتی مولیناری آنها را در سال 1888 به عنوان تامین کننده رسمی خانه سلطنتی ساووی تبدیل کرد.

.اولین بار (کافه) مولیناری در سال 1911 در مرکز مودنا ویا امیلیا (Modena’s Central Via Emilia) افتتاح شد که در آن زمان به عنوان مدرن ترین بار در تاریخ ایتالیا شناخته شد و بعد از آن بود که خانواده مولیناری به کسب و کار برشته کردن قهوه متمرکز شد و شروع به ساختن برندی کردند که قرار بود به Caffé Molinari تبدیل شود.

.قهوه های مولیناری یکی از بهترین قهوه ها برای استفاده در کافه ها ، رستوارن ها و هتل ها می باشد و می تواند به راحتی هر سلیقه ای را راضی کند. امروزه یکی از بزرگ ترین توسعه دهنده ها ، رست کننده و بسته بندی قهوه می باشد که در زمینه تجارت جو ، چای و سایر محصولات با بار ها ، کافی شاپ ها و رستوران ها فعالیت دارد.

فروش قهوه موکاته :

قهوه موکاته،قهوه موکته،قهوه مکاته، فروش قهوه موکاته، Mokate Coffee، Mokate،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه اصل،قهوه برند

 

.سرآغاز شرکت موکاته به سال 1900 بر می گردد زمانی که اعضای خانواده موکریش (Mokrysz) صاحب یک مغازه استعماری کوچک در دوبرا در جمهوری چک امروزی شدند. در سال 1990 نوه اولین مالک ، کازیمیرز موکریش ، شرکت را به همسرش ترزا موکریش واگذار کرد. پس از آن بود که شرکت ، نام خود را به Mokate تغییر داد.

.امروزه گروه Mokate متشکل از چندین شرکت فعال در لهستان ، جمهوری چک ، اسلواکی ، مجارستان ، انگستان ، آفریقای جنوبی و دبی می باشد که محصولات خود را تقریبا به تمام کشور های جهان صادر می کنند. این شرکت همچنان به صورت خانوادگی اداره می شود البته این امر برای کل برند ارزش خاص و زیادی دارد.

.شرکت قهوه موکاته در حال حاضر علاوه بر صادرات پویا در حیطه محصولات نوآورانه و نبرد موثر برای مصرف کنندگان در سراسر جهان مرتبط است.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top