کافه سه میم

خرید قهوه

قهوه و خرید قهوه

ویژگی های قهوه اصل

از کجا قهوه اصل و اورجینال خریداری کنیم؟

  • خرید قهوه

خرید قهوه

.یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه که می توانید انواع قهوه های اورجینال و برند را از آنجا خریداری نمائید ، فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم می باشد. برای خرید قهوه دلخواه خود از هر شرکتی می توانید با مراجعه به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم ، انواع دانه های قهوه ، پودر قهوه و ... را ببینید و هر یک از آنها را که با ذائقه تان بیشتر همخوانی دارد را خریداری نمائید.

.مصرف قهوه و خرید قهوه امروزه به یکی از فعالیت های اصلی روزمره در زندگی مردم جهان تبدیل شده است و آن هم به این دلیل است که افراد با نوشیدن قهوه می توانند انرژی بیشتری به دست آوردند که به خاطر وجود کافئین در قهوه می باشد که همین باعث افزایش حس نشاط در فرد می شود و به همین خاطر افراد زیادی در سراسر جهان طالب این نوشیدنی هستند.

 

خرید و فروش قهوه های مارک و اورجینال

 

.خرید کردن یکی از فعالیت هایی است که چه بخواهیم و چه نخواهیم در طول عمر خود انجام می دهیم و از فعالیت های اجباری زندگی بشر محسوب می شود. هدف از خرید ، فعالیت هایی است که منجر به تامین احتیاجات ، انتخاب صحیح و دستیابی به قیمت مناسب اجناس می گردد. یکی از خرید هایی که در طول دوران زندگی بسیار انجام می شود ، خرید خوراکی و مواد غذایی مورد نیازمان می باشد.

.به هر حال بنا به نظرسنجی هایی که در کشورهای مختلف انجام شده است ، خرید مواد غذایی و خوارکی غالبا در رده اول یا دوم جامعه قرار دارد و از محبوب ترین فعالیت های افراد ذکر شده است و یکی از این مواد غذایی ، قهوه است. قهوه به نوبه خود یکی از مواد غذایی بسیار مفید می باشد که دارای فواید بسیاری است ، البته به شرط آنکه از قهوه های اصل استفاده کنید.

فواید قهوه :

  1. افزایش متابولیسم بدن

  2. افزایش و بهبود عملکرد ذهنی و مغزی

  3. کاهش عوامل موثر در بیماری های قلب و عروق

  4. کاهش عوامل موثر در دیابت

  5. کاهش و بهبود افسردگی

  6. کاهش درد عضلانی به خصوص بعد از ورزش

  7. کمک به کاهش وزن

.این ها فقط چند مورد از فواید قهوه بودند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های قهوه و همچنین برای شناخت انواع قهوه ها ، پیشنهاد می کنیم به قسمت وبلاگ سایت سه میم مراجعه کنید که دارای مقالات بسیار مفیدی در رابطه با قهوه می باشد.

خرید قهوه :

.یکی از موادی که درصد بسیار بالای لیست خرید های افراد در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است ، خرید قهوه می باشد. قهوه به دلیل داشتن کافئین باعث برطرف شدن خستگی و بازیابی انرژی و حس نشاط می شود به همین دلیل است که افراد زیادی در جهان از آن به عنوان نوشیدنی روزانه خود استفاده می کنند و خرید قهوه از کالا های اصلی سبد خرید آنها شده است.

.امروزه خرید قهوه برند برای مردم جهان بسیار راحت و آسان شده و انواع قهوه به صورت های مختلفی همانند دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، پودر قهوه فوری و ... تولید و در دسترس افراد قرار داده شده است.

 

فروشگاه اینترنتی قهوه برند سه میم

 

.قهوه ها با درجه های رست متفاوت و با ترکیبات مختلفی تولید می شود که همین امر به تمام افراد در جهان این امکان را داده که بتوانند قهوه دلخواه خود که متناسب با طبع و ذائقه شان باشد را به راحتی خریداری کرده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرند.

خرید دانه قهوه و دلیل برتری آن :

.در میان انواع قهوه های تولیدی ، دانه های قهوه بهتر و مقرون به صرفه تر هستند و حتی خود شرکت ها توصیه به خرید دانه قهوه می کنند. دلیل این امر آن است که دانه های قهوه تا زمانی که آسیاب نشده اند بهتر می توانند عطر و طعم خود را حفظ کنند و هر زمان که خواستید قهوه میل کنید بنا به نیاز خود ، مقداری از آن را آسیاب کنید. متاسفانه برای این منظور باید حتما آسیاب قهوه در اختیار داشته باشید و از آنجایی که تمامی افراد دسترسی به آسیاب ندارند ، گزینه بعدی استفاده از پودر قهوه ها یا همان قهوه آسیاب شده می باشد.

نکات قابل توجه در هنگام خرید پودر قهوه :

.پودر قهوه برای افرادی که آسیاب در اختیار ندارند یا زمان کافی برای آسیاب کردن ندارند یا دائما در حرکت می باشند ، انتخاب مناسبی است. در صورت خرید پودر قهوه ، بسیار توصیه شده است که حتما پودر قهوه را درون یک ظرف دربدار (بهتر است شیشه ایی باشد و درب آن کاملا بسته شود) و به دور از نور و حرارت و رطوبت نگهداری شود. به این ترتیب می توانید پودر قهوه خود را برای زمان بیشتری و با کیفیت بالا نگه دارید.

.در سال های اخیر استفاده از قهوه در کشور ما به خصوص در میان جوانان بسیار متداول شده است ولی متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی از عوارض و مضرات قهوه های بی کیفیت و فله به سمت خرید این قهوه ها رفته اند ، در حالیکه قهوه های بی کیفیت می توانند سبب بروز عوارضی شوند از جمله :

  • افزایش تپش قلب

  • سردرد

  • افت ناگهانی فشار خون

  • مشکلات گوارشی

.اگر تمایل به مصرف و خرید قهوه دارید ، حتی با هزینه مناسب و مقرون به صرفه می توانید قهوه های مارک و اورجینال از شرکت های معتبر قهوه جهانی را خریداری کرده که هم با اطمینان این قهوه ها را مصرف کنید و هم از نوشیدن یک قهوه اصل لذت ببرید. برای خرید قهوه ، بهترین کار آن است که به سراغ فروشگاه های معتبری بروید که قهوه اصل و مارک که به صورت پلمپ می باشد ، عرضه می کنند.

.یکی از فروشگاه های قهوه که فقط قهوه های مارک و اصل از برترین برند های جهانی را عرضه می کند ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد. فروشگاه قهوه سه میم ، قهوه های اصل را به صورت مستقیم وارد کرده و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد.

از جمله قهوه های اصل و برندی که در فروشگاه سه میم موجود می باشد :

.با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم می توانید انواع قهوه از شرکت های قهوه از سراسر جهان را ببینید و با بررسی ویژگی های آنها ، هر یک را که بیشتر با سلیقه و ذائقه تان همخوانی دارد و آن را بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و آن قهوه را به صورت پلمپ و پاکت اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.همچنین فروشگاه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه های خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و برند استفاده می کند و به همین خاطر هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. کافی شاپ سه میم دارای یک محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی است و شما می توانید هر قهوه ای که دوست دارید به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، میل کرده و از نوشیدنی خود و اوقات خود نهایت لذت را ببرید.

خرید قهوه آتیباسی :

آتیباسی،قهوه آتیباسی،Attibassi، Attibassi COffee،فروش قهوه آتیباسی اورجینال،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال

 

.آتیباسی (Attibassi) یکی از شرکت های قهوه ایتالیایی است که در سال 1918 تاسیس شد؛ آتیباسی تنها برند معتبر در سال 1918 بود که در منطقه بولونیا ایتالیا بود که به دلیل کیفیت مشهور شده بود. در 1925 آتیباسی که قبلا یک شرکت معمولی بود شروع به پیشرفت کرد و تعداد کارمندانش نیز افزایش پیدا کرد و به صورت تخصصی در زمینه فرآوری کاکائو و شکلات شروع به فعالیت کرد.​

.امروزه برند آتیباسی برابر است با صنعت مدرن ، ترکیب سنت با آخرین فن آوری های روز دنیا.

.اشتیاق به عطر قهوه ، عشق به طعم کامل و غنی از بهترین انواع قهوه عربیکا و روبوستا و همچنین جستجوی بی وقفه برای دانه های با کیفیت از ویژگی های متمایز آتیباسی می باشد؛ ترکیب قهوه های ممتاز و دست چین شده سنگ بنای شرکتی است که با وجود هماهنگ کردن مسیر تولید و توسعه خود با آخرین فن آوری های روز دنیا ولی همچنان به اصل و اصول پایه شرکت خود یعنی برتری وفادار مانده است.

.شما عزیزان می توانید برای خرید هر یک از قهوه های آتیباسی به فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر قهوه ای را که تمایل داشتید خیلی راحت و تنها با یک کلیک و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل شرکت خریداری نمائید.

خرید قهوه استارباکس :

استارباکس،قهوه استارباکس،Starbucks، فروش قهوه استارباکس اورجینال،خرید قهوه استارباکس اصل،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.برند استارباکس در سال 1971 توسط سه دوست به نام های زو سیگل ، گوردون بوکر و جری بالدون در شهر سیاتل آمریکا تاسیس شد. به دلیل آنکه در آن زمان قهوه بو داده شده بسیار کم در بازار وجود داشت ، فروش شرکت استارباکس بسیار سریع رشد پیدا کرد و به سرعت نام آنها در میان مردم پخش شد و حتی از شهر های اطراف برای خرید دانه های قهوه بو داده شده به سراغ آنها می آمدند.

.در سال 1981 فردی به نام هاوارد شولتز به مجموعه استارباکس پیوست. شولتز در سفری که به میلان ایتالیا داشت از مدل کافه های آنها که علاوه بر سرو قهوه ، محلی برای دور هم جمع شدن مردم نیز بود ، بسیار خوشش آمد و بعد از بازگشت ایده راه اندازی کافی شاپ های استارباکس و سرو قهوه در کنار فروش قهوه را مطرح کرد. علی رغم آنکه در ابتدا با موافقت اعضا روبرو نشد ولی سرانجام در 1987 اولین کافی شاپ استارباکس راه اندازی شد.

.امروزه بیش از سی هزار شعبه از Starbucks در سراسر جهان وجود دارد و به عنوان بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ایی جهان شناخته می شود. نکته مثبت دیگری که در مورد استارباکس وجود داشت ، این بود که مردم می توانستند قهوه را به هر سبکی که تمایل داشتند ، سفارش داده و با خود ببرند.

خرید قهوه استامپتاون :

استامپتاون،قهوه استامپتاون،استامپ تون،Stumptown، Stumptown COffee،فروش قهوه استامپتاون اورجینال،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال

 

.شرکت قهوه استامپتاون در سال 1999 توسط دوان سورنسون (Duane Sorenson) در پورتلند ایالت اورگان ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت ، متعلق به شرکت قهوه و چای پیتس (Peet’s Coffee & Tea) است که به نوبه خود متعلق به هلدینگ JAB می باشد.

.شرکت قهوه برند Stumptown Coffee Roasters یک رست و خرده فروشی قهوه در پورتلند است. این شرکت از همان ابتدا به صورت کافه و رست کننده در کنار یکدیگر فعالیت داشته است. 

.این شرکت ، مبتکر اولین قهوه های سرد در قوطی های نیترو بوده و به توسعه سایر نوآوری های محصولات قهوه سرد ادامه می دهد.

.قهوه های تولید برند Stumptown در پاکت های کاغذی بسیار مرغوب که قابل بازیافت می باشند و عموما در وزن های کوچک عرضه می شود. قهوه های استامپتاون از نظر طعم و عطر بسیار مرغوب و عالی بوده و قهوه هایی با ترکیبات مختلف و درجه رست های مختلفی را تولید کرده است که هر فردی می تواند به راحتی قهوه دلخواه خود را از میان قهوه های استامپتاون انتخاب و از نوشیدن آن لذت ببرد.

خرید قهوه ایلی :

ایلی،قهوه ایلی،Illy، Illy COffee،فروش قهوه ایلی اورجینال،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال

 

.ایلی یکی از برند ها و شرکت های معتبر و بزرگ ایتالیایی است که سابقه بسیار طولانی در صنعت قهوه دارد. شرکت ایلی (Illy) توسط فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) در سال 1933 در شهر تریسته ایتالیا راه اندازی شد.

.فرانچکسو ایلی علاقه بسیاری به قهوه و درست کردن قهوه های مختلف با طعم ها و درجات رست متفاوت داشت. علاوه بر این وی ابداعات و اختراعات بسیاری هم در صنعت قهوه به وجود آورد که همگی آنها به قصد راحت تر کردن استفاده مردم از قهوه و همچنین در دسترس بودن قهوه برای تمام عموم مردم بود.

.یکی از کار هایی که ایلی در این مورد انجام داد اختراع اولین ماشین مدرن اسپرسو در سال 1935 بود که از حرارت آب و فشار برای درست کردن اسپرسو استفاده می کرد.

.امروزه برند Illy به عنوان یکی از معتبر ترین برند های تولیدی قهوه شناخته شده است و طرفداران بسیاری هم در جهان دارد؛ ایلی محصولات خود را در قالب های مختلف مانند دانه قهوه ، پودر قهوه ، فیلتر قهوه ، کپسول قهوه و ... تولید می کند و همچنین در زمینه تولید قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی و صنعتی و حتی تولید فنجان ها و اکسسوری های مرتبط با قهوه فعالیت دارد.

خرید قهوه ایتالکافه :

ایتالکافه،قهوه ایتالکافه،ایتال کافی،ItalCaffé، ItalCaffé COffee،فروش قهوه ایتالکافه اورجینال،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال

 

.شرکت قهوه ایتالکافه ، یک شرکت رست قهوه ایتالیایی است که در سال 1969 راه اندازی شده و کارخانه و دفتر مرکزی آن در نزدیکی La Spezia در ایتالیا واقع شده است. داستان این شرکت به بیش از پنجاه سال بیش ، به سال 1969 بر می گردد یعنی زمانی که انیو پولی (Ennio Poli) تصمیم گرفت که مغازه خواربار فروشی خود را به یک کارگاه رست قهوه تبدیل کند.

.فعالیت این شرکت شامل واردات قهوه سبز به طور مستقیم از بازار های مبدا مواد خام است. سپس دانه های قهوه طبق بهترین سنت ایتالیایی برشته و با دقت و وسواس خاصی بسته بندی می شود.

.محصولات شرکت قهوه مارک ItalCaffé غالبا به صورت دانه قهوه و در وزن های مختلف عرضه می شود ولی با این وجود کپسول قهوه و دیگر مشتقات آن را نیز تولید و عرضه می کند.

خرید قهوه باری هاوس :

باری هاوس،قهوه باری هاوس،قهوه باری هوس،Barrie House Coffee،فروش قهوه باری هاوس،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه اصل،قهوه برند

 

.شرکت قهوه باری هاوس در سال 1934 در حومه شهر نیویورک تاسیس شد و یک شرکت رست قهوه خانوادگی است که قهوه دست ساز و درجه یک تولید می کند. 

.خیابان Clay Avenue در نیویورک ، جایگاه ویژه ای در قلب و خاطرات خانواده باری هاوس دارد زیرا این خیابانی است که رئیس فعلی هئیت مدیره و مالک شرکت یعنی بری گلدشتاین (Barry Goldstein) سال های اولیه زندگی خود را در آن گذراند و پدرش هرب (Herb Goldstein) پایه های اولیه این شرکت را بنیان نهاد.

.امروزه شرکت قهوه باری هاوس ، یک رستتر و تولید کننده پیشرو برای محصولات قهوه با برچسب خصوصی و مارک تجاری است که از طریق کانال های خرده فروشی ، تجارت الکترونیک ، خدمات غذا و مهمان نوازی به فروش می رسند.

.شرکت Barrie House Coffee در بین ده شرکت برتر از ارائه دهندگان قهوه تجارت منصفانه در ایالات متحده قرار دارد و یک حق امتیاز برای طراحی فنجان های اختصاصی یکبار مصرف خود را دارد.

خرید قهوه بوربن :

بوربن،قهوه بوربن،قهوه بربون،قهوه بوربون، Borbone Coffee، Borbone،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،فروش قهوه های اصل،قهوه برند،بهترین فروشگاه قهوه در شیراز

 

.کمپانی قهوه بوربن از شرکت های بسیار قدیمی ایتالیایی است که به یکی از خاندان بسیار معروف فرانسه وابسته بوده است. افرادی از این خاندان که به ایتالیا راه پیدا کرده بودند در شهر ناپل که اولین شهر در ایتالیا و دومین شهر در اروپای آن زمان بود ، مستقر شدند.

.شرکت قهوه Borbone ایتالیا در حیطه های مختلف و مرتبط با صنعت قهوه فعالیت بسیار و مستمر و پیگیرانه ای داشته و دارد و در زمینه پیشرفت و بهبود صنعت قهوه نیز بسیار فعال بوده و تلاش های بسیاری را در این زمینه انجام داده است.

.شرکت بوربن همواره از مرغوب ترین دانه های قهوه برای تولید محصولات خود استفاده می کند و برای این منظور یک ارتباط مستقیم با کشاورزان برقرار کرده است تا بتواند بهترین ها را در اختیار داشته باشد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top