کافه سه میم

دانه قهوه ایلی هند (Illy India)

معرفی قهوه ایلی هند

خصوصیت طعم و عطری دانه قهوه ایلی ایندیا

درباره برند ایلی

  • دانه قهوه ایلی هند سه میم

 دانه قهوه ایلی هند (Illy India) :

 .دانه قهوه ایلی هند حاوی دانه های 100 درصد قهوه عربیکا از هند بوده و همان طور که می دانید قهوه عربیکای هند دارای عطر بسیار و طعم غنی و کاملی می باشد که آن را بسیار خاص و دلپذیر کرده است.

.دانه قهوه ایلی هند سه میم دارای رست دارک ، کافئین مناسب ، کرمای عالی و ماندگاری است و می توان آن را به یک قهوه کاملا بالانس به حساب آورد که مطمئنا از نوشیدن آن لذت خواهید شد. این قهوه برای تهیه انواع نوشیدنی ها به خصوص اسپرسو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر همانند کاپوچینو ، کافه لاته و ... بسیار ایده آل و مناسب می باشد.

.دانه قهوه Illy India به صورت خاصی برشته می شوند تا طعم و نت های طبیعی دانه به خوبی خود را نشان دهند. این قهوه دارای طعم بینظیر و کامل ، فول بادی ، عطر قوی همراه با نت های متمایز فلفل سیاه و شکلات تلخ می باشد.

.قهوه برند ایلی هند (Illy Arabica Selection India) از زیر مجموعه سلکشن عربیکا از کمپانی ایلی است که در 2018 راه اندازی شد. این قهوه از محصولات جدید برند ایلی ایتالیا می باشد که به تازگی رونمایی شده و در قوطی های فلزی دربدار 250 گرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود و خوشبختانه از طریق فروشگاه قهوه سه میم قابل خریداری می باشد.

.این قهوه ، یک قهوه بسیار معطر با نت های تند می باشد که در هنگام دم آوری یک اسپرسو با طعم بسیار منحصربفرد و خاص از مزارع هند را به شما می دهد که یادآور تمام ویژگی های سرزمین ادویه ها یعنی هند می باشد.

.اگر از قهوه های عربیکا و قهوه های معطر خوش تان می آید پیشنهاد می کنیم حتما قهوه مارک ایلی هند را امتحان کنید و مطمئنا از نوشیدن آن پشیمان نخواهید شد.

.مزیت بزرگ قهوه ایلی ایندیا در این است که در وزن کم تولید و عرضه می شود که آن را به خصوص برای استفاده خانگی و محل کار بسیار مناسب کرده است. همچنین دانه های این قهوه را می توانید به تناسب دستگاه قهوه ساز یا اسپرسو سازی که دارید ، آسیاب کرده و استفاده نمائید.

.برای خرید دانه قهوه ایلی هند در شیراز و همچنین برای خرید دانه قهوه ایلی هند از هر شهری که هستید ، کافی است به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه بینظیر را به صورت پلمپ اورجینال و با مناسب ترین قیمت خریداری و آن را درب منزل خود دریافت نمائید.

.همچنین کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم واقع شده  دارای منویی خاص و غنی از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه جهان بوده و شما می توانید به راحتی قهوه متناسب با سلیقه خود از هر شرکت و برندی را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از با سابقه ترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد و تمامی این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را بی واسطه و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصل و ناب قرار می دهد.

درباره برند Illy :

.کمپانی برند ایلی در سال 1933 توسط فرانچسکو ایلی تاسیس شد. فرانچسکو یک فرد مخترع و کار آفرین بود که در طول سال های فعالیت هایش ابداعات و اختراعات بسیاری را در صنعت قهوه تولید و عرضه کرد که بعضی از آنها انقلاب بزرگی در صنعت قهوه به وجود آورد که از آن جمله می توانید به ارائه قهوه در قوطی های فلزی اشاره کرد که تحت فشار گاز پلمپ می شد و به همین دلیل قهوه می توانست مدت زمان بیشتری طعم و عطر خود را حفظ کند و این امر انقلاب بزرگی در حمل و نقل قهوه ایجاد نمود.

.امروزه شرکت قهوه Illy قهوه های خود را به صورت مستقیم به بیش از یکصد و چهل کشور ارسال می کند و یکی از شرکت هایی است که برای چندین سال در فهرست اخلاقی ترین شرکت های جهان قرار گرفته است.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top