کافه سه میم

دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا (Trucillo 100% Arabica)

معرفی قهوه تورچلو 100 عربیکا

دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا

درباره شرکت قهوه تورچلو

از کجا قهوه 100 عربیکا از مارک تورچلو بخریم؟

  • دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا سه میم

 دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا (Trucillo 100% Arabica) :

 .دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا حاوی دانه های قهوه 100 درصد عربیکا از بهترین مزارع آمریکای مرکزی و جنوبی و آفریقا می باشد که تحت نظارت دقیق دست چین شده اند. این قهوه یک قهوه بسیار معطر و متعادلی است که دارای رست مدیوم ، آرومای قوی و زیاد ، فول بادی است.

.دانه قهوه برند تورچلو 100 درصد عربیکا سه میم ، یک قهوه لطیف با بدنه ای نرم و گرد ، حالت اسیدی دلپذیر و مشخصی است و یک طعم کامل و دلچسبی دارد. این قهوه دارای رایحه های شیرین و لطیف به همراه نت های گل ها ، عسل ، ادویه ها و میوه های رسیده می باشد.

.قهوه مارک Trucillo 100% Arabica به قدری با کیفیت و دارای طعم بینظیری است که آن را به عنوان اسپرسو بین المللی می شناسند و معمولا به صورت انحصاری برای رستوران های مجلل رزرو می شود. این قهوه از بینظیر ترین و پر طرفدار ترین قهوه عربیکا در جهان می باشد و اگر از دوستداران قهوه های عربیکا هستید مطمئنا از نوشیدن این قهوه کاملا راضی بوده و از طرفداران آن خواهید شد.

.این قهوه حاوی ترکیبی منحصربفردی از با کیفیت ترین دانه های عربیکا از بهترین کشور های تولید کننده می باشد. تورچلو برای تولید این قهوه همچون دیگر محصولاتش ، دانه های قهوه خام شسته شده را به آرامی و در دسته های کوچک در یک برشته کن پردازش می کند. اینکه دانه ها به این صورت برشته می شوند به دلیل این است که هر دانه شرایط خاص خود را دارد و باید به صورت ویژه و جداگانه با آن رفتار کرد تا بتواند به خوبی بهترین خود را نمایان کنند.

.دانه های قهوه تورچلو 100 عربیکا قابل استفاده در دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی و کافی شاپی بوده و آن را می توانید برای تهیه انواع قهوه های سیاه همچون اسپرسو و آمریکانو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر همجون لاته ماکیاتو و کاپوجینو استفاده کرده و یک نوشیدنی بسیار خوش طعم و دلنشین را به شما می دهد که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

.شما قهوه دوستان از طریق سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم می توانید برای خرید دانه قهوه تورچلو 100 درصد عربیکا در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، اقدام نموده و این قهوه بینظیر را تنها با یک کلیک و به صورت پلمپ اورجینال و اصل خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای یک آرشیو بینظیر از قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین و بهترین شرکت های قهوه جهانی است و به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند هر قهوه ای که دوست دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و آن را سفارش داده و به صورت پلمپ اورجینال تحویل بگیرد.

.همچنین در کافی شاپ سه میم می توانید انواع قهوه های برند و مارک از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان را بنوشید. کافی شاپ سه میم شیراز فقط از قهوه های مارک و اورجینال برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند به همین خاطر شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای که متناسب با ذائقه و سلیقه تان می باشد را به راحتی در میان قهوه های اصل سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط دنج و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

معرفی برند Trucillo :

.برند تورچلو در سال 1950 توسط سزار تورچلو تاسیس شد و از همان ابتدا دانه ها به دقت انتخاب و در دسته های کوچک رست داده می شدند تا هر دانه بتواند ویژگی های خاص خود را به خوبی نمایان کند.

.از سال 1980 ماتئو تورچلو (Matteo Trucillo) پسر بنیانگذار شرکت تورچلو به شرکت می پیوندد و با اشتیاق بسیار مسیر پدرش را ادامه می دهد؛ او شرکت را از طریق ترکیب سنت و نوآوری به دستیابی به اهداف جدید و به دست آوردن تاییدیه ای رو به رشد می رساند.

.از آنجایی که برای ایتالیایی ها قهوه به عنوان یک آیین زندگی محسوب می شود و حتی روز خود را با آن آغاز می کنند ، شرکت قهوه Trucillo تمام تلاش خود را نموده که بهترین ها را تولید کند که علاوه بر جلب رضایت افراد بتواند اسپرسوی اصیل ایتالیایی را به تمام دنیا معرفی کند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top