کافه سه میم

قهوه دانه برزیل ایلی (Illy Brazil Arabica Selection)

معرفی ویژگی های قهوه برزیل ایلی

دلیل پر فروش بودن قهوه برزیل ایلی

از کجا قهوه ایلی اصل خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه برزیل ایلی سه میم

 قهوه دانه برزیل ایلی (Illy Brazil Arabica Selection) :

 .یکی از قهوه های بینظیر برند ایلی ایتالیا ، قهوه دانه برزیل ایلی است که از مرغوب ترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا از بهترین مزارع برزیل تولید و در قوطی های فلزی دربدار 250 گرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود.

.قهوه برند برزیل ایلی سه میم دارای رست مدیوم – دارک ، آرومای قوی ، طعم فوق العاده و ترشی ملایمی است. این قهوه میزان کافئین مناسبی دارد که آن را برای استفاده در تمام ساعات روز مناسب کرده است.

.این قهوه از برند Illy  ، طعم شکلات تلخ و کاراملی دارد و نت و ته مزه شکوفه های ترنج را می توان در آن احساس کرد؛ این قهوه کرمای خوبی دارد که در کنار طعم و عطر زیادی که دارد آن را بسیار خاص و دلنشین کرده است؛ از آن می توان برای درست کردن انواع قهوه های سیاه همانند اسپرسو و آمریکانو ، قهوه های دمی همچون کمکس و وی 60 ، همچنین برای تهیه قهوه های ترکیبی با شیر همانند کاپوچینو و لاته ماکیاتو استفاده نمود.

.قهوه مارک Illy Brazil Arabica Selection سه میم چون به صورت دانه می باشد برای استفاده در تمام دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی قابل استفاده می باشد و فقط کافی است که دانه های آن را متناسب با دستگاهی که دارید ، آسیاب نمائید.

.قهوه های ایلی به دلیل آنکه در وزن کم عرضه می شوند آنها را به خصوص برای استفاده در منزل و محل کار مناسب نموده است. فقط باید دقت داشته باشید که قهوه های ایلی را از فروشگاه های معتبر خریداری نمائید زیرا متاسفانه در سال های اخیر ، قهوه های تقلبی ایلی در بازار ایران بسیار زیاد شده است و اگر با آن آشنایی نداشته باشید به راحتی آن را با قهوه اصل اشتباه خواهید گرفت.

.برای خرید قهوه دانه برزیل ایلی در شیراز و همچنین برای خرید قهوه دانه برزیل ایلی از هر شهری که هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه را به صورت قوطی پلمپ اصل و اورجینال خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

.همچنین در کافی شاپ سه میم قهوه ایلی بزریل اصل برای شما قهوه دوستان سرو می شود. کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ های شیراز و ایران می باشد که دارای یک منوی بینظیر از قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین شرکت های قهوه جهان می باشد و فقط از همین قهوه ها برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. شا عزیزان قهوه دوست می توانید به راحتی قهوه دلخواه خود را که متناسب با ذائقه تان می باشد در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.

 

ایلی،قهوه ایلی،قهوه برزیل ایلی،Illy، Illy Brazil، فروش قهوه ایلی اصل در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک در ایلی،فروش قهوه برند ایلی در شیراز

 

مقایسه قهوه دانه برزیل ایلی با دیگر قهوه ها :

.اگر بخواهیم قهوه بزریل ایلی سه میم را با قهوه های برزیلی تولیدی دیگر شرکت ها مقایسه کنیم می توان گفت که قهوه برزیل ایلی دارای ترشی کمتری است و میزان کافئین متوسط آن باعث شده که این قهوه یک انتخاب عالی و مناسب برای استفاده در طول روز باشد.

تاریخچه برند Illy :

.شرکت ایلی یکی از شرکت های قدیمی ایتالیا و جهان می باشد که در در زمینه تولید قهوه فعالیت دارد. مالک این شرکت یعنی فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) شرکت خود را در سال 1933 تاسیس کرد.

 

ایلی،قهوه ایلی،قهوه برزیل ایلی،Illy، Illy Brazil، فروش قهوه ایلی اصل در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک در ایلی،فروش قهوه برند ایلی در شیراز

 

.فرانچسکو در دیگر زمینه های مرتبط با صنعت قهوه نیز فعالیت های بسیاری داشته و آن از جمله می توان به اختراع اسپرسو ساز برقی توسط وی اشاره کرد و همچنین شیوه جدید بسته بندی قهوه ها با روش فشرده سازی توسط گاز ، انقلاب بزرگی در صنعت قهوه به وجود آورد و باعث شد شرکت ایلی به یکی از شرکت های معروف قهوه در جهان تبدیل شود.

.قهوه های برند Illy در قالب های مختلف دانه قهوه ، پودر قهوه ، فیلتر قهوه و ... تولید و عرضه می شود و همگی آنها از بهترین دانه های قهوه عربیکا از کشور هایی همچون برزیل ، اتیوپی ، کلمبیا و ... که مبدا اصلی تولید قهوه عربیکا هستند ، تولید می شوند.

.قهوه های ایلی دارای میزان رست های مختلفی هستند از درجه لایت گرفته تا درجه دارک و تیره و به نحوی تولید می شوند که ذائقه هر فردی در جهان را بتواند ارضا کند و هر فردی از نوشیدن قهوه ایلی نهایت لذت را ببرد.

 

 

 

دانه قهوه لوکافه اکسکویسیت (Lucaffe Exquisit Coffee Beans) - دانه قهوه ساکوئلا بار ایتالیا گرن گوستو (Saquella Caffé Bar Italia Espresso Gran Gusto) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک – قوطی 250 گرمی (Lucaffe Classic) - دانه قهوه گریبالدی اسپرسو بار (Garibaldi Espresso Bar) - دانه قهوه بونومی سنتناریو (Bonomi Centenario) - دانه قهوه بونومی ماکومبا (Bonomi Macumba) - دانه قهوه بونومی بوسانووا (Bonomi Bossanova) - دانه قهوه تورچلو گرن بار (Trucillo Gran Bar)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top