کافه سه میم

پودر قهوه لاوازا گوستو فورته (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte)

معرفی پودر قهوه لاوازا گوستو فورته

دلیل پر طرفدار بودن قهوه گوستو فورته لاوازا

از کجا پودر قهوه لاوازا گوستو فورته اصل بخریم؟

  • پودر قهوه لاوازا کرما گوستو فورته سه میم

.در اینجا می خواهیم در مورد خصوصیت قهوه لاوازا گوستو فورته صحبت کنیم تا شما عزیزان این قهوه و دیگر قهوه هایی که در سایت فروشگاه قهوه سه میم در مورد آنها مفصل توضیح داده شده است را بهتر شناخته و بتوانید بنا بر طبع و ذائقه خود قهوه دلخواه خود را خریداری نموده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

.قبل از پرداختن به این قهوه کمی با شرکت بزرگ تولید کننده قهوه یعنی لاوازا آشنا شویم.

شرکت قهوه لاوازا :

.لوئیچی لاوازا در سال 1895 میلادی شرکت قهوه خود را در شهر تورین ایتالیا تاسیس کرد. لوئیچی علاقه بسیاری به تولید قهوه هایی با ترکیب های مختلف داشت به نحوی که خودش دست به کار شد و شروع به ترکیب کردن دانه های قهوه با درصد های مختلف کرد و آنها را با درجه های مختلف برشته می کرد تا به طعم و عطر مورد نظرش برسد.

.قهوه های شرکت Lavazza از درجه رست لایت یعنی درجه 1 تا رست دارک یعنی درجه 10 را شامل می شود و با دادن ترکیب های مختلف توانسته به راحتی هر ذائقه ای را راضی کند.

.کار لوئیچی با سرعت خوبی پیش می رفت و شهرت خیلی خوبی هم بدست آورده بود به طوری که توانست فروشگاه کوچک خود را گسترش دهد و سرانجام در سال 1927 میلادی شرکت لوئیچی لاوازا SPA تاسیس شد و به این ترتیب مقدمات تجارت رسمی قهوه برند لاوازا آغاز شد که توسط لوئیچی و همسر و فرزندانش اداره می شد.

.رشد صنعتی برند لاوازا با افتتاح بزرگ ترین کارخانه تولید رست قهوه در اروپا در سال 1965 با یک جهش بسیاری خوبی همراه بود و در رشد روز افزون این برند تاثیر بسزایی داشت. یکی دیگر از فعالیت های لاوازا تاسیس مرکز آموزش لوئیچی لاوازا در سال 1979 بود که برای تحقیق و مطالعه در مورد قهوه و همچنین آموزش افراد در زمینه شناخت قهوه و ویژگی های هر کدام از انواع قهوه و طرز درست رست کردن دانه ها تاسیس شد.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،قهوه کافه اسپرسو لاوازا،فروش قهوه لاوازا،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

 

پودر قهوه لاوازا گوستو فورته (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte) :

.پودر قهوه لاوازا گوستو فورته سه میم ترکیبی بینظیر از 80 درصد دانه های قهوه روبوستا و 20 درصد دانه های قهوه عربیکا دارد. این قهوه دارای طعم قوی و عطر خوبی است و به راحتی می تواند هر روبوستا دوستی را جذب خود کند و خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.دانه های روبوستا و عربیکای موجود در قهوه مارک Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte از کشورهای برزیل ، آسیای جنوب شرقی و آفریقای شرقی تامین می شود. این قهوه دارای رست دارک ، کرمای عالی ، عطر و بوی زیادی است و غلظت بالای آن باعث شده که برای تهیه یک اسپرسوی فوق العاده و اصیل ایتالیایی انتخابی عالی باشد.

.پودر قهوه گوستو فورته لاوازا که در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم در بسته های وکیومی 250 گرمی موجود می باشد یک گزینه بسیار مناسبی برای مصارف خانگی است. این قهوه اصل از برند لاوازا دارای طعم تلخ ، شیرینی کم ، طعم قوی ، کرمای خامه ای و غلیظ و اسیدیته کمی است.

.این قهوه دارای نت چوب ، تنباکو و ته مزه کاکائویی است و همچنین کرمای طلایی رنگ خامه ای و ماندگاری بالای طعم در دهان دارد یعنی دقیقا مواردی که روبوستا دوستان به دنبال آن هستند. پودر قهوه برند لاوازا کرما گوستو فورته سه میم به دلیل ترکیبی که دارد حاوی کافئین بالایی است که همین امر آن را به یک انتخاب عالی برای قهوه صبحانه تبدیل کرده است و می تواند به راحتی شما را در ابتدای صبح سرحال آورده و انرژی تان را بالا ببرد.

.این قهوه برای تمام روش های دم آوری قهوه مثل اسپرسو ، قهوه فرانسه ، وی 60 و ... کاملا مناسب بوده و می توانید با آن انواع نوشیدنی ها همچون اسپرسو و آمریکانو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر مثل کاپوچینو و لاته ماکیاتو را تهیه نموده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

.شما عزیزان می توانید پودر قهوه لاوازا گوستو فورته اصل را از سایت فروشگاه قهوه سه میم تهیه نموده و آن را به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه در ایران است که به عرضه مستقیم انواع قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و برند و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های قهوه جهان استفاده می کند. هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،قهوه کافه اسپرسو لاوازا،فروش قهوه لاوازا،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

 

 

 

دانه قهوه راونز برو مدل Three Peckered Billy Goat  (Raven’s Brew Coffee Three Peckered Billy Goat) - دانه قهوه راونز برو گرگ شرور (Raven’s Brew Coffee Wicked Wolf) - دانه قهوه راونز برو مدل Grin & Bear It (Raven’s Brew Coffee Grin & Bear It) - دانه قهوه راونز برو رستاخیز (Raven’s Brew Coffee Resurrection Blend) - دانه قهوه ساعت هشت فرنچ وانیل (Eight o’clock French Vanilla) - دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست (Death Wish Coffee Espresso Roast) - دانه قهوه کیمبو ترکیب برتر (Kimbo Coffee Superior Blend) - دانه قهوه دلونگی سلزیون اسپرسو (Delonghi Selezione Espresso Coffee) - دانه قهوه دلونگی کلاسیکو اسپرسو (Delonghi Classico Espresso Coffee) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top