کافه سه میم

قهوه فروشی

قهوه فروشی

تعریف قهوه فروشی از لحاظ مکان و لغت

ویژگی های یک قهوه فروشی خوب

  • قهوه فروشی

قهوه فروشی

.قهوه فروشی در لغت به معنای مکانی است که به صورت تخصصی اقدام به فروش انواع قهوه در قالب دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و ... و همچنین لوازم جانبی آماده کردن و سرو قهوه همچون موکاپات ، فرنچ پرس ، انواع فنجان و کاپ های سرو و ... می کند.

.قهوه به عنوان دومین نوشیدنی پر مصرف جهان بعد از آب شناخته می شود. همچنین قهوه یکی از محبوب ترین دانه های موجود در جهان می باشد که فواید بسیاری برای فرد هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ ذهنی دارد. در قهوه فروشی ها انواع قهوه های برند و اصل و همچنین قهوه های فله و بی کیفیت عرضه می شود و به همین دلیل در هنگام خرید باید دقت بسیاری را به خرج دهید تا به شما قهوه بی کیفیت و نا مرغوب نفروشند.

.قهوه فروشی ها را از نظر وسعت کار و مکان آنها و میزان فروش در دو دسته قرار می دهند : یکی مغازه قهوه فروشی و دیگری فروشگاه قهوه.

.مغازه قهوه فروشی معمولا یک مکان کوچک تری است که عمدتا به فروش انواع پودر قهوه می پردازند و حتی بعضی از آنها سرو قهوه به صورت بیرون بر یا همان Take away هم دارند.

.فروشگاه قهوه همان طور که از نامش مشخص می باشد مکان بزرگ تری است که در آن علاوه بر فروش قهوه در قالب های مختلف ، لوازم جانبی که با قهوه مرتبط هستند هم به فروش می رسد.

.اینکه به کدام یک از آنها برای خرید قهوه مورد نیازتان مراجعه کاملا بستگی به میزان هزینه ای که برای خرید قهوه تان در نظر گرفته اید ، دارد و همچنین اینکه در محل زندگی یا محل کار تان دسترسی به کدام یک از آنها وجود دارد.

.نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که به هر مغازه یا فروشگاه قهوه ای برای خرید مراجعه نکنید زیرا بسیاری از افراد سودجو برای منفعت بیشتر خود قهوه های نامرغوب و بی کیفیت را به فروش می رسانند یا حتی برای آنکه افراد را راحت تر فریب دهند قهوه های نامرغوب را با قهوه های اصل ترکیب کرده و آن را به نام قهوه اصل و مارک عرضه می کنند.

.بنا به دلایلی که در بالا بیان شد برای خرید قهوه مورد نیاز خود فقط به سراغ قهوه فروشی ها و فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه بروید. فروشگاه قهوه سه میم یکی از قهوه فروشی ها معتبر در شیراز و ایران می باشد که به واردات و عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد و تمام قهوه ها را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.از دلایلی که تاکید بسیار بر خرید قهوه مصرفی تان از قهوه فروشی های معتبر داریم می توان به خواص و فوایدی که از نوشیدن قهوه های اصل به دست می آورید ، اشاره کنیم.

خواص و فواید قهوه :

  • افزایش سطح انرژی و نشاط

  • افزایش متابولیسم بدن

  • کمک به کاهش وزن

  • بهبود گردش خون

  • کمک به بهبود علائم افسردگی

  • کاهش مشکلات قلبی و عروقی

  • کمک به بهبود خلق و خوی

  • کمک به عملکرد بهتر مغز

.اینها فقط چند مورد از فوایدی است که قهوه به شما می رساند. فواید این نوشیدنی به قدری زیاد و تاثیر گذار است که اگر به مقدار مناسب و درست در طول روز نوشیده شود می توانید بعد از یک مدت شواهد بینظیر آن را بر روی جسم و ذهن و زندگی تان را متوجه شوید.

.باز هم متذکر می شویم که از قهوه های فله ای و بی کیفیت خرید نکنید و فریب قیمت ارزان تر آنها را نخورید زیرا این قهوه ها باعث بروز مشکلاتی همچون افزایش ناگهانی تپش قلب ، افت ناگهانی فشار خون ، سردرد و سرگیجه می شود و حتی می توانند سبب مشکلات جدی در فرد شوند. توصیه می کنیم به همان میزانی که می خواهید هزینه کنید از قهوه های اصل و برند و از فروشگاه های قهوه و قهوه فروشی های معتبر خرید نمائید.

.یکی از فروشگاه های معتبر و باسابقه که در زمینه خرید و فروش قهوه های مارک و برند فعالیت می کند ، فروشگاه قهوه سه میم است. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اورجینال و اصل خود شرکت تولید کننده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا هر فرد قهوه دوستی بتواند در هر جایی از ایران که می باشد از نوشیدن یک فنجان قهوه اصل با طعم واقعی و ناب لذت ببرد.

.به جرات می توان گفت که هر فردی می تواند قهوه دلخواه خود را که بیشتر با ذائقه و سلیقه اش همخوانی دارد ، در میان قهوه های سه میم یافته و آن را خیلی راحت و تنها با یک کلیک از سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و سپس قهوه خود را درب منزل تحویل بگیرد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که شما می توانید هر قهوه برند و اصل از هر شرکتی را که تمایل دارید ، سفارش داده و از نوشیدن آن در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم میل کرده و از طعم ناب قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.کافی شاپ سه میم به دلیل آنکه فقط از قهوه های اصل از بهترین های جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند ، در شیراز شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است و شما عزیزان می توانید قهوه دلخواه خود را به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند و بسیار هم پر طرفدار هستند ، میل کرده و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید.

.برای آشنایی بیشتر با قهوه و ویژگی های آن و قهوه فروشی ها پیشنهاد می کنیم که از مقالات مرتبط با این موضوع ها که در قسمت وبلاگ سایت سه میم قرار داده شده است ، دیدن کرده و مطمئن باشید اطلاعات بسیار مفیدی را کسب خواهید کرد.

قهوه سالوادور (S.Salvador) :

قهوه سالوادور،قهوه سان سالوادور،فروش قهوه سالوادور،بهترین قهوه فروشی،بهترین فروشگاه قهوه،فروش قهوه،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

.شرکت قهوه سان سالوادور از شرکت های تولید قهوه می باشد که در شمال ایتالیا واقع شده است و در سال 1966 توسط خانواده بیانچوتی (Delio Biancotti) راه اندازی شد. این شرکت در ابتدای فعالیت خود ، به خرید و فروش قهوه سبز درجه یک که از کشور های گواتمالا ، کاستاریکا ، کنیا ، پاناما ، کلمبیا و اندونزی وارد کرده بود ، می پرداخت.

.محصول 100 درصد روبوستا ی تولیدی شرکت S.Salvador ، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین قهوه های این برند می باشد که دارای کیفیت عالی و طعم خاص و تلخی بینظیری است ، به طوری که توانسته خیلی خوب نظر طرفداران قهوه روبوستا را جلب کرده و از قهوه های پر فروش این شرکت باشد.

.برند قهوه سالوادور یکی از فعال ترین شرکت ها در صنعت قهوه می باشد از تولید محصولات با کیفیت گرفته تا انجام تحقیقات در این زمینه و همچنین در زمینه آموزش دادن افراد در حیطه تولید قهوه با رست های مختلف و با کیفیت ، باریستا شدن ، فعالیت در یک کافی شاپ و ... می باشد.

قهوه سانفرانسیسکو (San Francisco Coffee) :

سانفرانسیسکو،قهوه سانفرانسیسکو،قهوه سان فرانسیسکو، San Francisco Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه سانفرانسیسکو در شیراز،قهوه مارک در شیراز

 

.شرکت قهوه سانفرانسیسکو (SF Coffee) در سال 1997 با یک هدف ساده و آن هم ارائه تازه ترین و بهترین فنجان قهوه ، در شهر سانفرانسیسکو راه اندازی شد. آنها به دنبال قهوه ای هستند که هر فردی بتواند با تمام حواس خود از آن لذت ببرد و در کنار نوشیدنی خوشمزه خود به یک شور و شوق و انرژی دست پیدا کند.

.شرکت قهوه برند San Francisco Coffee دانه های قهوه مورد نیاز خود را از بهترین مزارع جهان تهیه می کند و سپس آنها را تحت نظارت و توسط رست کننده های بسیار ماهر و با تجربه با هم مخلوط و برشته می کند به نحوی که تا آخرین قطره آن که میل می شود افراد کاملا راضی و خشنود باشند. این شرکت به دنبال آن است که نشاط ، الهام و شادی را در یک فنجان به فرد ارائه دهد و به وی علاوه بر انرژی ، حس مثبت و متفاوتی را القا کند و به دنبال آن است که این حس ها را حتی در اوقاتی که شما در بدترین حالت روحی خود هستید یا عصبانی هستید یا بسیار خسته و هر حالت دیگری ، به شما بدهد و سپس ایجاد یک حس فراغ بالی و آرامش در شما شود.

قهوه کیمبو (Kimbo Coffee) :

کیمبو،قهوه کیمبو، Kombo Coffee،Kimbo،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه کیمبو در شیراز،قهوه مارک در شیراز،قهوه برند،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه کیمبو در سال 1963 در ناپل در جنوب ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرده و از آن زمان تاکنون به عنوان سفیر اسپرسوی ناپولیتن در جهان شناخته می شود.  این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های رست کننده در ایتالیا می باشد که در آلمان جایگاه خاصی و طرفداران خاص خود را دارد. این شرکت با تولید طیف وسیعی از ترکیب ها ، تمام هنر قهوه ایتالیای جنوبی را ارائه می دهد.

.Kimbo Coffee کافه که قبلا با نام کافه دو برزیل شناخته می شد کار خود را از یک کارگاه کوچک و یک چشم انداز عالی آغاز کرد. کیمبو کافه مشغول به صادرات وسواس گونه و بسیار دقیق قهوه های خود در زمینه قهوه سنتی ناپل و معرفی آن به جهان می باشد که باعث شد افراد با اسپرسوی اصیل ناپلی آشنا شده و طعم فوق العاده آن را بتوانند بچشند.

.تنوع قابل توجهی از محصولات تا به امروز توسط شرکت کیمبو تولید شده است و امکان خرید بسته های قهوه در قالب دانه کامل ، قهوه آسیاب شده ، غلاف قهوه ، کپسول قهوه وجود دارد. کپسول های کیمبو به نحوی طراحی و تولید می شوند که بتوانند به راحتی با هر دستگاهی سازگار بوده و هر فردی بتواند در هر مکانی از نوشیدن یک قهوه عالی و درجه یک بهره مند شود.

قهوه گرندرز کافی (Grinders Coffee) :

قهوه گرندرز، گرندرز کافی،Grinders Coffee ، Grinders ،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه گرندرز از شرکت های تولید قهوه استرالیایی است که توسط جیانکارلو گوستی (Giancarlo Giusti) در سال 1962 در شهر ملبورن استرالیا و از یک مکان کوچک در خیابان لیگون ملبورن کار خود را آغاز کرد. جیانکارلو تصمیم داشت سنت اسپرسوی ایتالیایی را در مکان جدید زندگی خود نیز بیاورد.

.مبنای کار این شرکت تولید قهوه های با کیفیت می باشد و برای این منظور از علاقه و تخصص در کنار تجربه های سالیان خود بهره می برد. شرکت گرندرز توانسته قهوه هایی عالی را ترکیب و برشته کرده و با ترکیبی از طعم ها و رایحه های لذیذ ترکیب شده اند و با دقت در دستگاه های مدرن رستتر برشته می شوند تا هر بار بهترین تجربه از نوشیدن قهوه را به فرد ارائه دهد.

.در کل قهوه های تولیدی گرندرز در بسیاری از کشور ها و به خصوص در تمام ایالت های استرالیا و کشور های مجاورش بسیار پر طرفدار بوده و روزانه متقاضی بسیاری برای نوشیدن قهوه های گرندرز به کافی شاپ های متحد با این برند می روند.

قهوه لوکافه (Lucaffe) :

لوکافه،قهوه لوکافه،لوکافی،قهوه مارک لوکافه،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه مارک در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،قهوه برند،قهوه مارک لوکافه،لوکافی در شیراز

 

.موسس شرکت قهوه لوکافه ، جان لوکا ونتورلی بود که شرکت خود را در سال 1996 در نزدیک سواحل لیک گاردا ایتالیا راه اندازی کرد. این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت رست کننده کوچک که به روش سنتی ایتالیایی رست می کرد ، کار خود را آغاز کرد ولی در زمان کوتاهی توانست به رشد چشمگیری برسد.

.از همان ابتدا و در تمام این سال ها انتخاب و خرید قهوه با نظارت مستقیم خود شخص " جان لوکا" انجام می گیرد و تمام مراحل نقل و انتقال دانه های خام و در پایان محصولات تولیدی ، مستقیما تحت نظر خود کمپانی و جان لوکا انجام می شود.

.کمپانی برند Lucaffe در تولید و پخش ماشین های انحصاری و تخصصی تولید قهوه تحت برند "لاپیکولا" نیز فعالیت دارد. همکاری بین دو کمپانی سبب تولید بهترین رست قهوه از نوع سنتی و همچنین طراحی دستگاه های جدیدتر و مدرن تر اسپرسو شد.

قهوه کورسینی (Caffé Corsini) :

کورسینی،قهوه کورسینی،فروش قهوه کورسینی اصل، Corsini Coffee، Corsini، Caffe Corsini،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه اورجینال،قهوه برند،فروش قهوه مارک

 

.شرکت قهوه کورسینی در سال 1950 میلادی توسط کورسینو کورسینی در توسکانی ایتالیا راه اندازی شد که به دلیل کیفیت بالای ترکیبات قهوه خود در ایتالیا و سراسر جهان شهرت پیدا کرده است. قهوه های کورسینی به قدری با کیفیت و خوش طعم هستند که به راحتی هر فرد قهوه دوستی را مجذوب و شگفت زده می کنند و سنت قهوه ایتالیایی را به خوبی انتقال می دهند.

.برند Caffé Corsini در کنار تولید قهوه های با کیفیت ، توجه بسیار خاصی نیز به مصرف کنندگان قهوه هایش دارد. کورسینی به دنبال تکامل سلیقه و طعم های محصولاتش می باشد که هر مصرف کننده ای بتواند قهوه متناسب با سلیقه خود را به راحتی در میان قهوه های کورسینی یافته و از نوشیدن آن قهوه نیز نهایت لذت را ببرد؛ به همین خاطر کورسینی گسترده ترین طیف خاستگاه ها و برشته ها را ارائه می دهد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top