کافه سه میم

دیزی فروشی در شیراز

دیزی چیست؟

معرفی بهترین دیزی فروشی های شیراز

دیزی فروشی در شیراز

  • دیزی فروشی در شیراز

دیزی فروشی در شیراز

.دیزی یا آبگوشت ، یکی از خوراکی های سنتی ایرانی است که شامل گوشت ، دنبه گوسفند ، سیب زمینی ، نخود و لوبیا ، گوجه فرنگی ، پیاز و رب گوجه فرنگی ، نمک و فلفل و ادویه است.

.زمان مورد نیاز برای پخت یک دیزی خوب و جا افتاده ، بین چهار یا هشت ساعت است که این زمان کاملا بستگی به میزان مواد آبگوشتی دارد که می خواهید آماده کنید. بعد از آماده شدن و برای سرو ، ابتدا کمی از دنبه را کوبیده و سپس با آب آبگوشت مخلوط کرده و در ظرف هر فرد می ریزند که معمولا آن را با نان سنگگ و به صورت تلیت می خورند.

.سپس دیگر مواد آبگوشت یا دیزی را بدون آب ، کوبیده و به صورت یک مخلوط یکدست در می آورند و به همین صورت نیز سرو می شود.

.دیزی ، از قدیم یکی از محبوب ترین غذا ها در میان تمام مردم و اقوام ایرانی بوده و هست. به همین خاطر در این متن سعی کرده ایم تا بهترین دیزی فروشی های شیراز را به شما معرفی کنیم تا بتوانید هر زمان که تمایل داشتید از خوردن یک دیزی عالی و لذیذ ، نهایت لذت را ببرید.

دیزی فروشی در شیراز

ردیف

نام دیزی فروشی

آدرس

1

هفت خوان

شیراز ، بلوار جدید قرآن

2

کافه دیزی کندو

شیراز ، جاده شیراز-جهرم ، روبروی اولین بریدگی

3

دیزی لند

شیراز ، دوکوهک ، بعد از هایپر استار

4

رستوران اعیان

شیراز ، بلوار قدوسی غربی

5

دیزی بار

شیراز ، فرهنگشهر ، ایستگاه 14

 

بهترین دیزی سرا های شیراز

 

ردیف

نام دیزی فروشی

آدرس

6

کافه دیزی

شیراز ، چهارراه سیاحتگر

7

دیزی سرای خان

شیراز ، احمد آباد ، خیابان خلیج فارس

8

رستوران مهرآفرین

شیراز ، بعد از پلیس راه شیراز-سپیدان

9

رستوران پاچنار

شیراز ، قلات ، ابتدای ورودی آبشار

10

رستوران دست چین

شیراز ، بلوار زرهی

11

رستوران صوفی

شیراز ، بلوار ستارخان ، روبروی مسکن و شهر سازی

12

رستوران شرزه

شیراز ، خیابان مسجد وکیل

 

.در کنار معرفی دیزی فروشی های شیراز می خواهیم یکی از بهترین و خاص ترین کافی شاپ های شیراز یعنی کافی شاپ سه میم را به شما معرفی کنیم که می توانید در آنجا در کنار عزیزان تان و بعد از میل کردن یک دیزی لذیذ ، انواع چای ایرانی و خارجی را میل کرده و لحظات خوشی را سپری کنید.

.یکی از بزرگ ترین ویژگی های کافی شاپ سه میم این است که در مرکز شهر شیراز واقع شده و به اکثر خیابان های شیراز و دیزی فروشی در شیراز دسترسی راحت و آسانی دارد و شما به راحتی و حتی بدون ماشین می توانید به آنجا بروید.

.دیگر ویژگی کافی شاپ سه میم که سبب شده این کافی شاپ بسیار خاص و معروف شود ، این است که فقط از قهوه های برند و قهوه های مارک از برترین و معروف ترین شرکت های قهوه در جهان همچون استارباکس ، ایلی ، ساعت هشت ، گوپیون ، لاوازا ، موکافلور و بسیاری برند دیگر برای سرو به مشتریان خود و همچنین برای تهیه تمامی نوشیدنی ها استفاده می کند و همیشه به دنبال بهترین ها و با کیفیت ترین ها برای ارائه به مشتریان خود می باشد.

.شما عزیزان می توانید در کافی شاپ سه میم ، در یک محیط آرام و دنج و خانوادگی هر نوشیدنی سرد یا گرمی را که تمایل داشته باشید ، سفارش داده و از نوشیدن آن در کنار خانواده و دوستان خود نهایت لذت را ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top