کافه سه میم

فروش دانه قهوه

فروش دانه قهوه

ویژگی های انواع دانه قهوه

راه تشخیص دانه قهوه اصل

 

  • فروش دانه قهوه

فروش دانه قهوه :

.امروزه فروش دانه قهوه به عنوان یک شغل کاملا مستقل شناخته می شود و حتی در کشور های مبدا قهوه ، شغل فروش دانه قهوه از شغل های پر درآمد محسوب می شود. در سال های اخیر نیز این فعالیت در کشور ما نیز رونق بهتری نسبت به قبل داشته است زیرا مصرف قهوه در این سال ها افزایش قابل توجهی داشته است.

 

فروش دانه قهوه

 

.فقط نکته ای که وجود دارد این است که برای تهیه دانه قهوه یا هر قالبی از قهوه که مصرف می کنید فقط به سراغ فروشگاه ها و فروشنده های معتبر قهوه بروید که از اصل بودن قهوه هایی که ارائه می دهند ، مطمئن باشید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر قهوه در ایران است که قهوه های برند و مارک از برترین شرکت های قهوه جهان را به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و به صورت پلمپ اورجینال خود شرکت به عاشقان قهوه عرضه می کند.

.شما قهوه دوستان می توانید از طریق سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم هر کدام از قهوه های مارک و اصل را که بیشتر دوست دارید و با ذائقه تان هماهنگ تر می باشد ، خریداری نموده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروش به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که یک نفر انجام می دهد تا به خریدار در انتخاب کالای موردنظر خود کمک کند و همچنین کالای خود را نیز به فروش برساند. یکی از کالا هایی که در مقیاس بسیار زیاد در جهان تولید و به فروش می رسد ، قهوه است. مسلما فروش مواد غذایی در سراسر جهان (به دلیل احتیاج تمام افراد به مواد غذایی) از اصلی ترین کالا هایی است که بخش بزرگی از حیطه فروش در جهان را در بر گرفته است. در میان مواد غذایی ، فروش دانه قهوه در اولین های رتبه بندی فروش در جهان قرار دارد.

.قهوه به دلیل داشتن کافئین به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا و نشاط آور شناخته می شود که به روش های مختلفی قابل استفاده و دم کردن است. از بیشترین روش های تهیه قهوه که در اکثر کشورهای جهان مرسوم و پرمصرف می باشد می توان به اسپرسو ، لاته ، کاپوچینو ، آمریکانو ، لاته ماکیاتو و ... اشاره کرد که امروزه در منوی اکثر کافه ها و کافی شاپ ها به صورت ثابت قرار دارد.

 

فروشگاه قهوه های برند سه میم

 

.خرید و فروش دانه قهوه نسبت به دیگر قالب های تولیدی قهوه بیشتر است زیرا دانه قهوه می تواند برای مدت زمان بیشتری طعم و عطر خود را حفظ کند و همین موضوع برای فروشنده های قهوه و مصرف کنندگان قهوه بسیار حائز اهمیت است.

.برای اینکه بتوانید قهوه اصل از تقلبی را تشخیص دهید ، اولین گام شناخت دانه های قهوه می باشد. معروف ترین و پر مصرف ترین دانه های قهوه ، دانه قهوه روبوستا (Robusta) و دانه قهوه عربیکا (Arabica) هستند که در هنگام تولید انواع قهوه ها در کمپانی ها ممکن است این دانه ها را به صورت جداگانه و یا به صورت ترکیبی رست دهند تا به طعم و عطر مورد نظر دست پیدا کنند.

.باید دقت داشته باشید که قهوه عربیکا و روبوستا از نظر طعم ، عطر و بو ، کافئین ، ظاهر با هم خیلی تفاوت دارند. علاوه بر اینها ، اینکه خود دانه های قهوه عربیکا یا روبوستا در چه مناطقی کشت شده اند ، باعث ایجاد طعم های متفاوتی در آنها می شود.

تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا :

  • قهوه عربیکا دارای طعم ترش تری است ولی قهوه روبوستا دارای طعم تلخ تری می باشد.

  • دانه های قهوه عربیکا به دلیل اینکه معمولا در مزارع کوهستانی با ارتفاع زیاد کشت می شوند دارای کیفیت و عطر و طعم بهتری هستند.

  • قهوه روبوستا دارای کافئین بالاتری نسبت به قهوه عربیکا می باشد.

  • قهوه های عربیکا دارای قیمت بالاتری نسبت به روبوستا هستند.

.از موارد دیگری که در معرفی قهوه با کیفیت نقش بسیار مهمی دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تازه بودن

  • داشتن عطر و طعم خوب

  • تاریخ رست (بو دادن) آن به روز و تازه است.

  • بوی سوختگی ، کپک زده یا نم و خاک نمی دهد.

  • در هنگام دم آمدن ، عطر و طعم بسیار خوب و دلنشینی دارد.

  • بدون افزودنی هایی همچون شیر و شکر ، نیز مزه خوبی دارد.

.توصیه ای که همیشه داریم این است که سعی کنید قهوه خود را از فروشگاه ها و شرکت های معتبر خریداری کنید. همچنین بهتر است قهوه های تولیدی کمپانی ها معتبر جهانی همچون استارباکس، ایلی، موکافلور ، دور کونتی ، لاوازا و ... را که بسته بندی های آنها به صورت پلمپ هستند ، خریداری نمائید.

.متاسفانه در سال های اخیر در کشور ما افراد بسیاری بدون داشتن علم و تجربه کافی از اصول درست رست کردن دانه های قهوه و حتی شناخت درست و کافی از ویژگی های انواع دانه های قهوه ندارند ، اقدام به رست و بو دادن دانه های قهوه و فروش قهوه کرده اند و دلیل اصلی این کار برای کسب سود بیشتر می باشد. این مدل قهوه ها که بدون آگاهی و دانش با هم ترکیب و رست داده می شوند می تواند مسبب ناراحتی هایی همچون تپش قلب ، سردرد ، افت فشار و ... شود.

.بنا به دلایل گفته شده بهتر است که قهوه مصرفی خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمائید و به جای استفاده از قهوه های فله ای و دستساز از قهوه هایی که اورجینال و مارک هستند و با علم و دانش و در کارخانجات تولید می شود ، استفاده نمائید.

.یکی از فروشگاه های قهوه که فقط قهوه های مارک و اصل از برترین برند های جهانی را عرضه می کند ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد. فروشگاه قهوه سه میم ، قهوه های اصل را به صورت مستقیم وارد کرده و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد.

.با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم می توانید انواع قهوه ها از شرکت های قهوه از سراسر جهان را ببینید و با بررسی ویژگی های آنها ، هر یک را که بیشتر با سلیقه و ذائقه تان همخوانی دارد و آن را بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و آن قهوه را به صورت پلمپ و پاکت اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید و از نوشیدن قهوه دلخواه خود با طعم واقعی و ناب لذت ببرید.

فروش دانه قهوه مارک :

.قهوه مارک (Mark Coffee) به قهوه هایی که توسط شرکت های معتبر جهانی تولید می شوند ، گفته می شود؛ شرکت های تولید کننده قهوه که به دلایل مختلفی همچون با کیفیت بودن محصولاتشان به اندازه ای در میان مردم جهان اعتبار کسب کرده اند که به آنها قهوه مارک یا قهوه برند لقب داده اند.

.برای اینکه قهوه های یک شرکت بتواند در میان قهوه های مارک قرار بگیرد باید از میان فیلتر های بسیاری که توسط سازمان های غذایی و سنجش جهانی در نظر گرفته شده اند ، با موفقیت رد شوند و همچنین یکسری ملاک هایی را مردم به دنبال آنها هستند را نیز باید داشته باشد.

.برای آگاهی بیشتر و شناخت راحت تر قهوه های مارک و اصل پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ی "قهوه مارک" را مطالعه نمائید و مطمئن باشید اطلاعات ارزشمندی کسب خواهید کرد.

فروش دانه قهوه برند :

.قهوه به عنوان دومین نوشیدنی پر طرفدار در جهان بعد از آب قرار دارد که در طی یک قرن گذشته در تمام کشور های جهان وارد شده و توانسته افراد با ذائقه های متفاوت را به خود جذب کرده است.

.از کشور هایی که قهوه های آنها بسیار مرغوب و موردپسند هستند می توان به جامائیکا ، برزیل ، گواتمالا ، هند اشاره کرده و بخش اعظیمی از تولیدات دانه های قهوه را به خود اختصاص داده اند.

.برای اینکه یک شرکت یا کمپانی قهوه به یک برند جهانی تبدیل شود باید حتما معیار های سازمان غذایی جهانی را رعایت کرده باشد و تمام مراحل ثبت برند و نام و لوگوی تجاری خود را گذرانده باشد. علاوه بر این ها نظرات مصرف کنندگان نیز در شهرت آن برند بسیار تاثیرگذار می باشد.

.پیشنهاد می کنیم مقاله "قهوه برند" که در وبسایت ابنترنتی فروشگاه قهوه سه میم قرار داده شده را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتر و جامع تری را در این حیطه به دست آورید.

فروش دانه قهوه ریور :

caffe river، river،کافه ریور،ریور،قهوه ریور،قهوه ری ور،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.تاریخچه شرکت ریور در سال 1958 در آرتزو ایالت توسکانی ایتالیا آغاز می شود. این شرکت توسط خانواده دالا راجیونه راه اندازی شد و هم اکنون هم به صورت خانوادگی اداره می شود. 

.شرکت Caffé River برای تولید قهوه های خود از مرغوب ترین دانه های قهوه استفاده می کند که آن دانه ها را از مزارعی که با آنها ارتباط و تعامل مستقیم دارد ، تهیه می کند.

.شرکت ریور امروزه به عنوان یک هلدینگ بزرگ با نام Caffé River S.P.A در صنعت قهوه و چای فعالیت می کند و همچنین در زمینه دانه های قهوه خام و تولید قهوه بدون کافئین نیز فعالیت دارد. 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top