کافه سه میم

خرید دانه قهوه

نکات مهم برای خرید دانه قهوه

تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا

نکاتی که باید در هنگام خرید قهوه به آن توجه کرد

  • خرید دانه قهوه

.بیشتر توصیه شده است که خرید قهوه به صورت دانه باشد زیرا دانه قهوه طعم و عطر خود را بهتر و بیشتر حفظ می کند. فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر قهوه در ایران است که قهوه های برند و مارک جهان را به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و به صورت پلمپ اورجینال خود شرکت به عاشقان قهوه عرضه می کند.

.شما قهوه دوستان می توانید از طریق سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم هر کدام از قهوه های مارک و اصل را که بیشتر دوست دارید و مطابق با ذائقه تان می باشد ، خریداری نموده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در این مقاله می خواهیم در مورد خرید دانه قهوه و نکاتی که در هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید ، صحبت کنیم.

خرید دانه قهوه :

.خرید کردن یکی از فعالیت های اجباری در زندگی هر فرد می باشد که به منظور تامین مایحتاج های زندگی فرد انجام می شود. مسلما یکی از خرید های اجباری هر فرد ، خرید مواد غذایی مورد نیازش می باشد که به واسطه آن احتیاج بدنی خود را برطرف می کند.

.یکی از مواد غذایی که امروزه به صورت ثابت در سبد غذایی افراد در سراسر جهان وجود دارد ، خرید قهوه می باشد. امروزه به دلیل اینکه افراد زمان زیادی را به کار کردن مشغول هستند ، از قهوه برای کسب انرژی و بالا بردن احساس شادابی و نشاط در خود ، استفاده می کنند. قهوه به دلیل داشتن کافئین در برطرف کردن خستگی و بازگشت انرژی بسیار موثر است که همین دلایل باعث شده است که خرید دانه قهوه در لیست خرید افراد جای ثابتی داشته باشد.

.در گذشته مردم برای خرید دانه قهوه حق انتخاب بسیاری نداشتند و مجبور به خرید دانه های قهوه ای بودند که فروشگاه محل سکونت شان آن دانه ها را رست داده بود و می فروخت ولی امروزه به دلیل پیشرفت علم و همچنین زیاد شدن تعداد شرکت های تولید قهوه در جهان و راحتی در انتقال مواد غذایی به دیگر کشور ها ، خرید دانه قهوه بسیار راحت و آسان شده است و هر فردی در هر کجای جهان می تواند قهوه دلخواه خود را خریداری کرده و از نوشیدن آن لذت ببرد. حتی امروزه هر فردی می تواند خیلی راحت و از طریق اینترنت قهوه دلخواه خود را به صورت دانه قهوه ، کپسول قهوه ، پودر قهوه و ... خریداری کرده و درب منزلش تحویل بگیرد.

.بنا به توصیه قهوه دوستان و همچنین شرکت های تولیدی قهوه ، بهتر است که قهوه را به صورت دانه قهوه خریداری نمائید و هر هنگام که تمایل به نوشیدن قهوه داشتید به اندازه مورد نیاز خود از آن دانه ها را آسیاب کنید زیرا قهوه تا زمانی که به صورت دانه باشد و در مکان خشک و تاریک و بدون رطوبت نگهداری شود برای زمان طولانی تری طعم و عطر و بوی خود را حفظ می کند.

.بنا به این موارد گفته شده شما می توانید با خرید دانه قهوه و آسیاب کردن آن در زمان مصرف ، نوشیدن یک فنجان قهوه با طعم و عطر عالی را به خود هدیه دهید.

نکات مهم در هنگام خرید دانه قهوه :

1) شناخت انواع دانه های قهوه

.اولین چیزی که در خصوص قهوه باید بیاموزید و به آن توجه کنید ، انواع دانه های قهوه می باشد.

معروف ترین دانه های قهوه ، دانه قهوه روبوستا (Robusta) و دانه قهوه عربیکا (Arabica) هستند که در هنگام تولید انواع قهوه ها در کمپانی ها ممکن است این دانه ها را به صورت جداگانه و یا به صورت ترکیبی رست دهند تا به طعم و عطر مورد نظر دست پیدا کنند.

.باید دقت داشته باشید که قهوه عربیکا و روبوستا از نظر طعم ، عطر و بو ، کافئین ، ظاهر با هم خیلی تفاوت دارند. علاوه بر اینها ، اینکه خود دانه های قهوه عربیکا یا روبوستا در چه مناطقی کشت شده اند ، باعث ایجاد طعم های متفاوتی در آنها می شود.

تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا :

  • قهوه عربیکا دارای طعم ترش تری است ولی قهوه روبوستا دارای طعم تلخ تری می باشد.

  • دانه های قهوه عربیکا به دلیل اینکه معمولا در مزارع کوهستانی با ارتفاع زیاد کشت می شوند دارای کیفیت و عطر و طعم بهتری هستند.

  • قهوه روبوستا دارای کافئین بالاتری نسبت به قهوه عربیکا می باشد.

  • قهوه های عربیکا دارای قیمت بالاتری نسبت به روبوستا هستند.

2) طعم قهوه

.طعم قهوه یکی دیگر از نکاتی است که در تشخیص یک قهوه مرغوب و با کیفیت باید به آن توجه داشت. البته قهوه ها دارای طعم های متنوعی هستند بنابراین انتخاب یک قهوه و طعم آن ، کاملا سلیقه ایی بوده و بستگی به ذائقه فرد دارد.

3) خرید دانه قهوه تازه

.در هنگام خرید قهوه حتما به این موضوع توجه داشته باشید که قهوه تازه باشد و زمان تولید آن یا زمان رست آن (بو دادن دانه های قهوه) جدید باشد ، زیرا قهوه تازه دارای طعم و بوی بهتری است و با کیفیت تر می باشد.

.بنا به نظر قهوه دوستان یک قهوه خوب و تازه ، قهوه ای است که میزان اسیدیته آن مناسب باشد و به خوبی و به اندازه رست شده باشد.( نه آنقدر بو داده شود که مزه سوختگی دهد و نه آنقدر کم که هیچ عطری نداشته باشد.)

4) شیوه بسته بندی قهوه

.دانه های قهوه که توسط شرکت های معتبر و برند جهان تولید می شوند همگی دارای بسته بندی های با کیفیت هستند که در هنگام انتقال به دیگر کشور ها ، کیفیت قهوه ها حفظ شده و رطوبت وارد آنها نشود. آنها معمولا قهوه ها را در قوطی های فلزی دربدار یا در پاکت های سه لایه وکیومی بسته بندی می کنند.

.در هنگام خرید قهوه حتما به شیوه بسته بندی آن و همچنین محل نگهداری قهوه در مغازه یا فروشگاه توجه کنید ، زیرا این موضوع در کیفیت قهوه بسیار موثر است و اگر به درستی نگهداری نشود باعث خراب شدن قهوه و حتی بد شدن طعم و عطر آن می شود.

.اینها موارد اصلی بودند که در هنگام خرید دانه قهوه و قهوه مناسب با ذائقه تان باید به آنها توجه داشته باشید.

**نکته: هر هنگام که می خواهید دانه های قهوه را آسیاب کنید باید متناسب با دستگاه خود یا متناسب با روشی که می خواهید قهوه را دم بیاورید ، دانه قهوه را آسیاب نمائید زیرا در طعم قهوه دم آمده بسیار تاثیر گذار است.

.در آخر توصیه ای که داریم این است که سعی کنید قهوه خود را از فروشگاه ها و شرکت های معتبر خریداری کنید. همچنین بهتر است قهوه های تولیدی کمپانی ها معتبر جهانی همچون استارباکس، ایلی، موکافلور ، دور کونتی ، لاوازا و ... را که بسته بندی های آنها به صورت پلمپ هستند ، خریداری نمائید.

.یکی از فروشگاه های قهوه که فقط قهوه های اورجینال و برند از معتبر ترین شرکت های قهوه جهانی را عرضه می کند ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد. فروشگاه قهوه سه میم دارای آرشیو غنی از قهوه های برند و مارک جهانی است که می توانید با توجه به توضیحات داده شده در مورد هر کدام از آنها (در زیر هر محصول توضیحات کاملی در مورد آن و ترکیباتش داده شده است) ، قهوه متناسب با ذائقه و سلیقه خود را خریداری نمائید.

.شما می توانید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم انواع قهوه های برند و اصل را به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه و ... با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اصل خریداری نمائید.

خرید دانه قهوه ایلی :

 

قهوه ایلی،ایلی، Illy، Illy Coffee،فروش قهوه ایلی،خرید دانه قهوه ایلی،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم

 

.شرکت ایلی توسط فرانچسکو ایلی در سال 1933 در شهر تریسته ایتالیا راه اندازی شد. در همان سال اول فعالیت ، ایلی یک نوع بسته بندی را اختراع و ارائه کرد که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت؛ در بسته بندی های جدید ایلی ، قهوه درون ظرف های فلزی دربدار و تحت فشار بسته بندی می شدند. این روش جدید انقلابی در زمینه بسته بندی های قهوه ایجاد کرد.

.شرکت قهوه برند ایلی ایتالیا در طول این زمان دست آورد های بسیاری را در صنعت قهوه انجام داده اند و هم اکنون نیز این شرکت توسط نوادگان فرانچسکو و به صورت خانوادگی اداره می شود.

.شعار Illy حفظ کیفیت قهوه های خود می باشد و تا به امروز نیز توانسته کیفیت قهوه های خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.

خرید دانه قهوه موکافلور :

قهوه موکافلور،موکافلور، Mokaflor، Mokaflor Coffee ،فروش قهوه موکافلور،خرید دانه قهوه موکافلور،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه موکافلور یکی از شرکت های قدیمی تولید کننده قهوه در ایتالیا می باشد که توسط واسکو برنینی در 1950 در شهر فلورانس ایتالیا تاسیس شد. امروزه نسل سوم خانواده برنینی مسئولیت اداره شرکت را بر عهده دارد و همچنان در حال گسترش آن هستند. 

.موکافلور بعد از گذشت این همه سال نه تنها کیفیت بالای محصولات خود را حفظ کرده بلکه توانسته خود را در میان شرکت های مطرح قهوه قرار دهد. امروزه قهوه های موکافلور در قالب های دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و ... در بازار های سراسر جهان موجود می باشد و از برند های پر فروش در بسیاری از کشور ها به شمار می آید.

.شرکت Mokaflor در سال های اخیر برای فعالیت در زمینه کافی شاپ زنجیره ای با ثبت برند کیاروسکرو (Chiaroscuro) به دنبال بازار های نو در عرصه قهوه می باشد.

خرید دانه قهوه ساعت هشت :

قهوه ساعت هشت،ساعت هشت، Eight O'clock، Eight O'clock Coffee ،فروش قهوه ایت اوکلاک،خرید دانه قهوه ساعت هشت،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه ساعت هشت یا Eight O’clock یکی از برند های مطرح قهوه در جهان می باشد که هم اکنون دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. این شرکت در سال 1859 راه اندازی شد.

.در سال 2003 برند Eight O’clock به تعدادی سرمایه گذار از یک شرکت سهام خصوصی واگذار و دفتر مرکزی آن با نام تجاری Eight O’clock Coffee در سانفرانسیسکو  تاسیس شد و چند هفته بعد هم خط تولید قهوه آسیاب شده این برند به طور رسمی معرفی شد. در سال 2013 کل خط تولید قهوه های Eight O’clock تکمیل و با بسته بندی و طعم و رایحه های جدید ، مجددا وارد بازار شدند.

.امروزه شرکت ساعت هشت انواعی از بهترین قهوه های تک خاستگاه و مرغوب جهان را ارائه می دهد.

خرید دانه قهوه سانفرانسیسکو :

قهوه سانفرانسیسکو،سانفرانسیسکو، SF Coffee، San Francisco Coffee ،فروش قهوه سانفرانسیسکو،خرید دانه قهوه سانفرانسیسکو،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه سانفرانسیسکو (SF Coffee) در سال 1997 با یک هدف ساده و آن هم ارائه تازه ترین و بهترین فنجان قهوه ، در شهر سانفرانسیسکو راه اندازی شد. آنها به دنبال قهوه ای هستند که هر فردی بتواند با تمام حواس خود از آن لذت ببرد و در کنار نوشیدنی خوشمزه خود به یک شور و شوق و انرژی دست پیدا کند.

.یکی دیگر از شعار های شرکت قهوه مارک San Francisco Coffee این است که : ما بسیار بر روی تبلیغات کار نمی کنیم بلکه ما اجازه می دهیم که خدمات سریع ، دوستانه و محصولات با کیفیت ما ، خودشان صحبت کنند؛ به عبارت دیگر شخصیت های جذاب ما ، بقیه کار را انجام خواهد داد.

.شرکت قهوه سانفرانسیسکو از جمله شرکت های تولید قهوه می باشد که قهوه های خود را فقط برای داخل آمریکا تولید می کند و به عبارت دیگر پخش عمده به دیگر مناطق دنیا ندارد و دلیل این هم به خاطر تاکید بسیار زیاد این شرکت بر تازگی و کیفیت قهوه های تولیدی خود می باشد. همین امر باعث شده که این قهوه در کشور ما بسیار کمیاب بوده و به سختی به توان آن را خریداری نمود.

خرید دانه قهوه کورسینی :

کورسینی،قهوه کورسینی،کورسینی کافه،Corsini، Corsini Caffe، فروش قهوه های کورسینی اصل،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال

 

.شرکت Caffé Corsini در سال 1950 میلادی توسط کورسینو کورسینی در توسکانی ایتالیا راه اندازی شد که به دلیل کیفیت بالای ترکیبات قهوه خود در ایتالیا و سراسر جهان شهرت پیدا کرده است. محصولات برند کورسینی ایتالیا به قدری با کیفیت و خوش طعم می باشند که به راحتی هر فرد قهوه دوستی را مجذوب و شگفت زده می کنند و سنت قهوه ایتالیایی را به خوبی انتقال می دهند.

.شرکت قهوه کورسینی فقط از با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا که از بهترین مزارع جهان با دقت بسیار دست چین می شوند برای تولید محصولات خود استفاده می کند. 

.شرکت کافه کورسینی دارای طیف وسیعی از محصولات مرتبط با قهوه است که از آن جمله می توان به انواع دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول های قهوه سازگار با معروف ترین دستگاه های قهوه ساز همچون نسپرسو ، لاوازا و دولچه گوستو می باشد. 

شرکت قهوه مارک Corsini در کنار تولید قهوه ، محصولات دیگری همچون ترکیبات خوشمزه جینسینگ و جو و همچنین چای عالی ، بابونه و غلاف چای گیاهی را نیز تولید و عرضه می کند.

خرید دانه قهوه دور کونتی :

دور کونتی،قهوه دور کونتی،قهوه درکونتی،قهوه دورکنتی،Door County، Door County Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

 

.شرکت Door County Coffee & Tea یک شرکت حرفه ای رست کننده قهوه در ویسکانسین آمریکا است که در سال 1993 به صورت خانوادگی تاسیس شد. این شرکت از همان ابتدا تولید قهوه با بالاترین کیفیت و ارائه آن به مشتریان با سطح بینظیری از خدمات را سر لوحه کار خود قرار داده است. 

.Door County دارای بیش از 100 نوع قهوه با طعم های مختلف ، برتر ، تک منشا (سینگل اورجین) و فصلی می باشد که می توانید از آنها برای هر سبک دم آوری استفاده کرده و از نوشیدن آنها لذت ببرید.

.امروزه کمپانی قهوه دور کونتی همچنان به تولید قهوه های با کیفیت در قالب دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و ... فعالیت دارد و همچنین نوشیدنی های سرد بر پایه قهوه همچون انواع کلد برو با طعم های مختلف را نیز تولید کرده و به بازار عرضه نموده است.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top