کافه سه میم

قهوه مارک

چطور قهوه مارک را تشخیص دهیم

ویژگی لازم برای اینکه یک قهوه به عنوان قهوه مارک معرفی شود

معرفی قهوه های مارک جهان

  • قهوه مارک

قهوه مارک کاریبو

قهوه مارک

فروشگاه قهوه مارک سه میم

.قهوه مارک (Mark Coffee) به قهوه هایی که توسط شرکت های معتبر جهانی تولید می شوند ، گفته می شود؛ شرکت های تولید کننده قهوه که به دلایل مختلفی همچون با کیفیت بودن محصولاتشان به اندازه ای در میان مردم جهان اعتبار کسب کرده اند که به آنها قهوه مارک یا قهوه برند لقب داده اند و حتی افراد بسیاری حاضر هستند چشم بسته قهوه های تولیدی آن شرکت ها را خریداری کرده و مصرف نمایند.

.برای اینکه قهوه های یک شرکت بتواند در میان قهوه های مارک قرار بگیرد باید از میان فیلتر های بسیاری که توسط سازمان های غذایی و سنجش جهانی در نظر گرفته شده اند ، با موفقیت رد شوند و همچنین یکسری ملاک هایی را مردم به دنبال آنها هستند را نیز باید داشته باشد.

از جمله معیار هایی که برای قهوه مارک شدن نیاز هست می توان به مواد زیر اشاره کرد :

  1. قهوه مارک باید از دانه های قهوه مرغوب و با کیفیت تولید شده باشد.

  2. قهوه مارک باید به درستی بو و رست شده باشد.( نباید بیش از حد یا خیلی کم بو داده شده باشند که یا طعم و مزه آن اصلا مشخص نباشد یا بطور کلی طعم و بوی سوختگی بدهد.)

  3. قهوه مارک باید به راحتی در دسترس و قابل خریداری باشد. ( قهوه هایی که فقط در یک منطقه تولید و عرضه می شوند نمی توانند شهرت جهانی پیدا کنند.)

  4. قهوه مارک باید دارای بسته بندی مناسب و با کیفیت باشد زیرا این امر علاوه بر زیبایی محصول در دید مشتری ، در حفظ طعم و بوی قهوه برای زمان طولانی تر موثر بوده و همین باعث می شوند افراد بیشتر به خرید آن قهوه ترغیب شوند.

  5. یک قهوه مارک باید از سازمان غذایی جهانی نیز تایید های لازم را دریافت کرده باشد.

  6. یکی دیگر از نشانه های قهوه مارک داشتن یک لوگوی واحد و ثبت شده می باشد که بر اساس آن بتوان اصالت قهوه را تایید نمود.

  7. از دیدگاه افراد قهوه دوست ، یک قهوه مارک باید طعم عالی و بوی خوش و جذب کننده ای در هنگام نوشیدن داشته باشد و بتواند علاوه بر تامین انرژی برای بدن ، باعث شادابی روحی و ارضای حس فرد بشود.

.شرکت های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که قهوه های مارک و برند تولید می کنند.

.این شرکت ها برای تولید قهوه های خود از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا استفاده می کنند؛ حتی بعضی از شرکت ها با وجودی که در کشور خودشان قهوه تولید نمی شوند ، از مزارع کشور هایی دانه قهوه خریداری می کنند که تمام مراحل کاشت و پرورش و برداشت دانه ها ، تحت نظارت دقیق کارشناسان خودشان انجام گرفته باشد.

.نکته ایی که در هنگام کشت دانه های قهوه بسیار حائز اهمیت می باشد ، این است که باید به جنس خاک محل مورد نظر توجه شود زیرا نوع خاک در محصول نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد و

و در ضمن بنا به نوع دانه قهوه (عربیکا یا روبوستا بودن دانه) باید دانه را درون خاک متناسب آن کشت کنند تا بهترین محصول را بتوانند داشته باشند.

 

قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،بهترین قهوه،فروش قهوه برند،فروش قهوه مارک

 

.قهوه عربیکا دارای کافئین کمتری نسبت به قهوه روبوستا می باشد و طعم ترشی آن از روبوستا بیشتر بوده ولی با این حال قهوه عربیکا به دلیل داشتن طعم ملایم تر و شیرین تر و بوی دلنشین تری که نسبت به قهوه روبوستا دارد ، متقاضی و طرفدار بیشتری دارد.

تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا

.قهوه های تولیدی توسط شرکت ها گاهی تماما از دانه عربیکا یا دانه روبوستا تولید می شوند و گاهی از ترکیب این دو نوع قهوه استفاده می شود؛ قهوه های ترکیبی نیز دارای درصد های مختلفی از قهوه عربیکا و روبوستا می باشند به عنوان مثال یک ترکیب می تواند شامل 30 درصد دانه قهوه عربیکا و 70 درصد دانه قهوه روبوستا باشد و یا برعکس ؛ مسلما هر چه میزان درصد هر کدام از این قهوه ها در ترکیب بیشتر باشد ، قهوه تولیدی خصوصیت آن قهوه را بیشتر در خود دارد.

 

قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،بهترین قهوه،فروش قهوه برند،فروش قهوه مارک

 

.اینکه کدام یک از این قهوه ها برای شما بهتر است را فقط از طریق تست کردن و نوشیدن آن می توانید متوجه شوید. البته باید چند موضوع را برای خود مشخص کنید مثل اینکه به دنبال کافئین بالا هستید یا خیر؟ به چه اندازه می خواهید از قهوه انرژی دریافت کنید؟ و حتی اینکه تا چه مقدار می خواهید هزینه کنید نیز در انتخاب قهوه تاثیر گذار است!؟

 بهترین قهوه برای من

.پس بنا به مطالب گفته چندین راه ساده برای شناخت قهوه مارک از قهوه بی کیفیت وجود دارد :

  • حتما از فروشگاه های معتبر قهوه را خریداری کنید.

  • قهوه مارک دارای پاکت یا قوطی های پلمپ شده می باشد و لوگوی شرکت و نام شرکت بر روی بسته حک شده است.

  • قهوه های مارک کمترین عوارض را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

  • قهوه مارک دارای ترکیبات کاملا مشخصی هستند و طعم و بوی دانه های قهوه بسیار خوش و مجذوب کننده می باشند و رنگ دانه های قهوه مارک و برند از قهوه ای روشن تا قهوه تیره می باشد.

.در پایان توصیه ایی که داریم این است که به جای آنکه به سراغ قهوه های فله موجود در بازار بروید ، از قهوه های مارک و شرکتی استفاده کنید تا دچار مشکلاتی همانند تپش قلب ، افت فشار ، سر گیجه و ... نشوید ؛ زیرا این قهوه ها تحت نظارت کامل و با انجام آزمایشات دقیق ، ترکیب و تولید می شوند.

.یکی از فروشگاه های قهوه معتبر در کشور که انواع قهوه های مارک را می توانید از آنجا خریداری کنید ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد.

.در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم این امکان برایتان فراهم شده است که به راحتی و تنها با یک کلیک ، هر کدام از قهوه های مارک که تمایل دارید را خریداری نمائید و از نوشیدن یک قهوه اصل با طعم واقعی لذت ببرید.

.اگر در شیراز هستید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید و هر کدام از قهوه های مارک را که مدنظر دارید ، میل نمائید.

بهترین قهوه های مارک جهان

قهوه مارک کاریبو :

.کمپانی قهوه کاریبو (Caribou Coffee) توسط جان پوکت و همسرش کیمبرلی بوکت در سال 1992 در مینه سوتا آمریکا تاسیس شد.

.کاریبو (Caribou) به معنای گوزن شمالی است و پوکت ها دلیل انتخاب این نام را این گونه بیان کرده اند که در سفری که به کوهستان های آلاسکا داشتند ، باعث شد روحیه آنها بسیار تغییر پیدا کند و بسیار پر نشاط و با روحیه شده بودند و دوست داشتند که این حالت و این روحیه را به نوعی حفظ کرده و آن را به افراد دیگر هم انتقال دهند؛ به همین خاطر تصمیم به راه اندازی یک شرکت خاص گرفتند که بتواند برای همه افراد به عنوان محلی برای فرار از روزمرگی محسوب شود.

.کمپانی کاریبو به صورت یک شرکت خصوصی محله محور فعالیت دارد که به خرده فروشی اختصاصی قهوه های با کیفیت ، چای ، محصولات نانوایی و کالا های مرتبط با آنها می پردازد.

.شرکت قهوه برند کاریبو کافی به عنوان دومین فروشگاه و کافی شاپ های زنجیره ای در آمریکا بعد از استارباکس معرفی می شود.

.سرانجام پوکت ها بعد از تحقیق و بررسی های بسیار در 1992 به مینیاپولیس نقل مکان کردند و با تکیه بر جمعیت مثبت آنجا و همچنین آشنایانی که در آنجا داشتند اولین کافی شاپ خود را راه انداختند که خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه شدند.

.سرعت رشد آنها به قدری بود که توانستند در چند ماه شعبه دوم خود را در منطقه شمال مینیاپولیس راه اندازی کنند.

.کاریبو برای گسترش فعالیت های خود به سراغ سوپر مارکت ها رفت و توافق نامه ای مبنی بر تامین قهوه برای کارکنان آنها ، فروش دانه های قهوه و کالا های مارک دار در آن سوپر مارکت ها تنظیم کردند؛ همچنین با خرده فروشی هایی مانند کتابفروشی ها و شیرینی فروشی ها روابط کاری خوبی را ایجاد کردند که در رشد فروش آنها بسیار تاثیر گذار بود.

.شرکت کاریبو کافی یک توزیع کننده قهوه ویژه و اسپرسو است و به عنوان دومی شرکت مشهور خرده فروشی قهوه در آمریکا بعد از استارباکس قرار دارد.

 

کاریبو،قهوه کاریبو، Caribou، Caribou Coffee، فروش قهوه کاریبو اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

قهوه مارک جیموکا :

.کمپانی قهوه جیموکا (Gimoka) یکی از شرکت های قهوه ایتالیایی است که توسط ایوان پادلی در سال 1982 راه اندازی شد و یکی از بزرگ ترین رست کننده های قهوه در ایتالیا می باشد که به صورت خانوادگی اداره می شود.

.ترکیبات قهوه های جیموکا بر اساس سنت های قهوه ایتالیایی و بر اساس دهه ها تجربه و اشتیاق به قهوه و دانش برشته می شود و به جرات می توان گفت جیموکا برای هر سلیقه ایی در جهان یک قهوه تولیدی دارد که باعث می شود فرد از نوشیدن قهوه خوشحال و راضی باشد.

.کمپانی قهوه برند جیموکا انواع قهوه را در قالب های مختلف همچون دانه قهوه و پودر قهوه تولید می کند و در سال های اخیر تولید گسترده انواع کپسول های قهوه با طعم های مختلف و همچنین سازگار با انواع دستگاه ها را در خط تولید قرار داده است که با استقبال بینظیری هم روبرو شده است.

.برند جیموکا توانسته به عنوان یکی از اصل ترین شرکت های رست کننده جهان جایگاه خود را اثبات نموده و سوپر مارکت ها و شرکت های قهوه کوچک تر را از مشتریان اصلی خود کند؛ البته این امر نتیجه استراتژیک خاصی بود که جیموکا اجرا نمود و به دنبال به حداکثر رساندن کنترل خود بر زنجیره تامین کننده تمام اقشار بالا و پایین دست خود بود تا بتواند علاوه بر فروش بیشتر ، خود را در سطوح مختلف حتی سطح بین المللی تعریف کند.

.شرکت قهوه Gimoka دانه های قهوه درجه یک ولی با قیمت مناسب را تولید می کند و همین امر باعث شده است که در اکثر فروشگاه ها و سوپر مارکت های ایتالیا موجود باشد و امروزه به بیش از پنجاه کشور جهان به صورت مستقیم صادر می شود.

 

جیموکا،قهوه جیموکا، Gimoka، Gimoka Coffee ، فروش قهوه جیموکا اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

قهوه مارک بوربن :

.شرکت قهوه بوربن (Borbone) از شرکت های بسیار قدیمی ایتالیایی است که به یکی از خاندان بسیار معروف فرانسه وابسته می باشد. خاندان بوربن از خانواده های مهم پادشاهی اروپا و کشور های فرانسه و اسپانیا بودند و یک شاخه فرعی از خاندان کاپستی به شمار می آیند و سپس در سده هجدهم افرادی از این خاندان بر اسپانیا و جنوب ایتالیا چیره شدند و به حکمرانی پرداختند.

.قهوه های بوربن علاوه بر دادن حس آرامش به فرد ، یادآور یک تجربه پر احساس از سنت ناپولیتن هم می باشد که یک مراسم بسیار لذت بخش و زیبایی است. در شرکت قهوه برند بوربن تمام مراحل از مرحله کاشت دانه ها در مزارع گرفته تا مراحل رست و در نهایت بسته بندی محصولات تحت نظارت بسیار دقیق انجام می گیرد.

.شرکت قهوه مارک بوربن همواره تلاش کرده که کیفیت قهوه های خود را در بالاترین حالت حفظ کند و به همین منظور از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا برای تولید قهوه های خود استفاده می کند و با ماشین های مدرن و به روز رست کننده و تحت نظارت کارشناسان ماهر خود ، آن دانه ها را رست داده و بسته بندی می کند.

 

بوربن،بربون،بربن،قهوه بوربن، borbone ، Borbone Coffee، فروش قهوه بوربن اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

قهوه مارک ساعت هشت :

.شرکت ساعت هشت (Eight O’clock( یکی از برند های مطرح قهوه در جهان می باشد که هم اکنون دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. این شرکت در سال 1859 راه اندازی شد. در ابتدای فعالیتش به دلیل فروش محصولاتش شرکت در مناطق حاشیه ای اقیانوس آرام و اطلس در ابتدا آن شرکت را با نام اختصاری "A & P" بود که مخفف نام های آن اقیانوس ها می باشد.

.در سال 1919 و بعد از معرفی خط تولید قهوه جدید ، شرکت با نام تجاری و رسمی "ساعت هشت" معرفی شد. در دهه 1920 بیشتر از یک چهارم سهم بازار تجاری قهوه در آمریکا مربوط به برند ساعت هشت بود و در 1930 این شرکت به عنوان معروف ترین قهوه برند در بین مردم آمریکا به حساب می آمد .در سال 2003 برند Eight O’clock به تعدادی سرمایه گذار از یک شرکت سهام خصوصی واگذار و دفتر مرکزی آن با نام تجاری Eight O’clock Coffee در سانفرانسیسکو  تاسیس شد و چند هفته بعد هم خط تولید قهوه آسیاب شده این برند به طور رسمی معرفی شد. 

امروزه شرکت ساعت هشت انواعی از بهترین قهوه های تک خاستگاه و مرغوب جهان را ارائه می دهد که برخی از آنها عبارتند از :

  • قهوه ویژه ، به دست آمده از قهوه های آمریکای لاتین تا آفریقای شرقی

  • قهوه بدون کافئین اصلی

  • قهوه نیم کافئین

  • بهترین قهوه از قله های کلمبیا

قهوه ساعت هشت،Eight O’clock Coffee،برند ایت اوکلاک،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه اصل،قهوه اورجینال،فروش قهوه

 

قهوه مارک ساکوئلا :

.شرکت قهوه ساکوئلا از سال 1856 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز هم در صنعت قهوه فعالیت دارد و توانسته خود را به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این زمینه به اثبات برساند. .در 1856 "کلمنته ساکوئلا" در شهر آبروزو ایتالیا تجارت ادویه ، چای ، جو ، کاکائو  خود را با منشا و کیفیت های متنوع راه اندازی نمود. بعد از مدتی برادرش آنتونیو به وی پیوست. آنها برای گسترش کار خود یک انبار در همان شهر ایجاد کردند تا بتوانند به فروش عمده نیز بپردازند.

.بعد از گذراندن پیچ و خم های بسیار در طی این سال ، امروزه ساکوئلا در بسیاری از کشور های جهان نمایندگی خود را تاسیس کرده و به اکثریت کشور ها نیز صادرات انجام می دهد. در 1999 این شرکت نام تجاری “Saquella 1856” را برای خود گرفت و به یک شرکت سهامی تبدیل شد. هم اکنون شرکت توسط نسل پنجم خانواده ساکوئلا اداره می شود که همچنان به دنبال گسترش برند خود در کنار حفظ کیفیت محصولات هستند.

.شرکت Saquella Caffe قهوه های را در قالب های مختلف از جمله دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، پد قهوه و ... تولید می کند و هر فردی در هر جایی از جهان و با هر امکاناتی که داشته باشد می تواند قهوه دلخواه خود را درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرد.

 

ساکوئلا،قهوه ساکوئلا، Saquella ، Saquella Coffee، فروش قهوه ساکوئلا اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

قهوه مارک آتیباسی :

.آتیباسی تنها برند معتبر در سال 1918  در منطقه بولونیا ایتالیا بود که به دلیل کیفیت مشهور بسیار خوبی را به دست آورده بود. این شرکت در ابتدا به عنوان یک کارگاه صنایع غذایی دستی فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات آن شکلات ، بیسکویت و شیرینی بود.

.در 1925 آتیباسی که قبلا یک شرکت معمولی بود شروع به پیشرفت کرد و تعداد کارمندانش نیز افزایش پیدا کرد و به صورت تخصصی در زمینه فرآوری کاکائو و شکلات شروع به فعالیت کرد.

.امروزه برند آتیباسی برابر است با صنعت مدرن ، ترکیب سنت با آخرین فن آوری های روز دنیا.

.در سال 1993 برند آتیباسی بخشی از گروه Coind Group شد (بزرگ ترین شرکت های سرخ کردنی در ایتالیا) و کارخانه های آن به حومه ایالت بولونیا منتقل شد. از سال 2002 برند آتیباسی شروع به تولید قهوه های با کیفیت بالا کرد و در سال 2010 یکی از شعبه های خود را به گروه Coind فروخت و دومی را به مالک موثر برند آتیباسی تبدیل کرد و از سال 2015 تولیدات آتیباسی منحصرا بر تولید قهوه متمرکز شده است.

.برند قهوه Attibassi برای هر دانه قهوه یک روش متفاوت و خاصی از برشتگی را انجام می دهد تا هر نوع دانه قهوه ای بتواند در بهترین حالت و برای بدست آوردن بهترین کیفیت رست پیدا کند و همین امر باعث شده که قهوه های آتیباسی دارای عطر و طعمی بسیار دلنشین و منحصربفرد باشند.

.امروزه محصولات آتیباسی در قالب های مختلفی همچون مخلوط دانه های قهوه ، قهوه آسیاب شده و غلاف های ese و کپسول های سازگار با دستگاه های مختلف می باشد که با بهترین کیفیت تولید می شود.

 

آتیباسی،قهوه آتیباسی، Attibassi، Attibassi Coffee، فروش قهوه آتیباسی اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

قهوه مارک موکافلور :

.موکافلور (Mokaflor) یکی از شرکت های قدیمی تولید کننده قهوه در ایتالیا می باشد که توسط واسکو برنینی در 1950 در شهر فلورانس ایتالیا تاسیس شد. در موکافلور ، تجربه و سنت عناصری هستند که کیفیت بالای قهوه های موکافلور را تضمین کرده اند و به لطف تداوم در انتخاب بهترین دانه های قهوه از سراسر جهان ، این کیفیت محصولات موکافلور همیشه ثابت بوده است.

.موکافلور در سال های اخیر برای فعالیت در زمینه کافی شاپ زنجیره ای با ثبت برند کیاروسکرو (Chiaroscuro) به دنبال بازار های نو در عرصه قهوه می باشد.

.بنا به آمار خود شرکت موکافلور ، پر فروش ترین قهوه های برند موکافلور عبارتند از ترکیب عربیکا 100 درصد مشکی ، ترکیب GOLD 80 به 29 ، ترکیب RED 60 به 40 و ترکیب BLUE 50 به 50 می باشد.

.هدف اصلی موکافلور ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود در تمامی مراحل فرآیند ( از مرحله تهیه دانه قهوه خام و ارتباط مستقیم با مزارع گرفته تا مرحله برشتگی و بسته بندی کردن) می باشد.

 

موکافلور،قهوه موکافلر،قهوه موکافلور، Mokaflor، MOkaflor Coffee، فروش قهوه موکافلور اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

قهوه مارک استامپتاون :

.شرکت قهوه استامپتاون در سال 1999 توسط دوان سورنسون (Duane Sorenson) در پورتلند ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. این شرکت از همان ابتدا به صورت کافه و رست کننده در کنار یکدیگر فعالیت داشته است. 

.شرکت رست Stumptown Coffee و بنیانگذارش دوان سورنسون به عنوان بخشی از موج سوم جنبش قهوه نامگذاری شده اند. سورنسون بنا به عادت خودش شخصا یا کارکنان خاص او مستقیما از مزارع قهوه بازدید می کنند و همیشه بهترین دانه ها با بالاترین کیفیت را خریداری می کند. 

.قهوه های تولید برند استامپتاون در پاکت های کاغذی بسیار مرغوب که قابل بازیافت می باشند و عموما در وزن های کوچک عرضه می شود. قهوه های استامپتاون از نظر طعم و عطر بسیار مرغوب و عالی بوده و قهوه هایی با ترکیبات مختلف و درجه رست های مختلفی را تولید کرده است.

 

Stumptown Coffee، Stumptown،قهوه استامپتاون،استامپ تاون،استامپتون،استامتون،قهوه استامپتاون اورجینال در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه برند

 

قهوه مارک موکاته :

.گروه موکاته یکی از معدود شرکت های لهستانی است که ممکن است سنت چند نسلی را به رخ بکشد. سرآغاز شرکت موکاته به سال 1900 بر می گردد زمانی که اعضای خانواده موکریش (Mokrysz) صاحب یک مغازه استعماری کوچک در دوبرا در جمهوری چک امروزی شدند.

.امروزه گروه موکاته متشکل از چندین شرکت فعال در لهستان ، جمهوری چک ، اسلواکی ، مجارستان ، انگستان ، آفریقای جنوبی و دبی می باشد که محصولات خود را تقریبا به تمام کشور های جهان صادر می کنند. شناخته شده ترین برند های موجود در گروه موکاته عبارتند از : LOYD ، Mokate ، Minutka ، Marilla ، Marizzi ، Alpino و Babacia Jagoda .

.شرکت قهوه برند موکاته در حال حاضر علاوه بر صادرات پویا در حیطه محصولات نوآورانه و نبرد موثر برای مصرف کنندگان در سراسر جهان مرتبط است.

.ترزا موکریش به عنوان بنیانگذار گروه موکاته با تدبیر و تلاش ، یک شرکت خانوادگی کوچک را به گروه بین المللی موکاته تبدیل کرد که از چندین شرکت در اروپا و آسیا تشکیل شده است. این ترزا بود که نام تجاری “Mokate” را ایجاد کرد و گسترش داد به نحوی که امروزه یکی از شناخته شده ترین نماد های تجارت لهستان در جهان به حساب می آید.

.قهوه های برند Mokate از رده قهوه های خوش طعم و عطر هستند که دارای ترکیبات مختلف با درجه رست های متفاوتی می باشند و به نحوی تهیه شده اند که به خوبی خود را به خصوص با ذائقه های اروپایی و آسیایی هماهنگ کرده اند و می تواند هر سلیقه ای را راضی کند.

 

mokate، mokate Coffee،موکاته،قهوه موکاته،مکاته،موکات،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند

 

قهوه مارک هاوس برنت :

.برند هاوس برنت توسط هرمان هاوس برنت در سال 1892 در شهر تریسته ایتالیا تاسیس شد و از محبوب ترین برند های قهوه در ایتالیا می باشد. هاوس برنت اولین کارخانه رست قهوه در ایتالیا است که با پیشرفت دانش ها و پیگیری های افراد با تجربه ایی که در آنجا کار می کردند توانستند حتی دستگاه های مکانیکی برای انجام بو دادن دانه قهوه و همچنین سیستم خنک کننده ای که عطر قهوه تازه بو داده را حفظ می کردند را تولید کنند که در تولید قهوه های با کیفیت آنها بسیار موثر بود و علاوه بر آن باعث شد شرکت هاوس برنت بیشتر بر سر زبان ها بیفتد.

.هاوس برنت از زمان تاسیس تا به امروز ، توانسته تعهد ، اشتیاق و شایستگی خود را به عنوان یک شرکت بزرگ تایید کرده و اثر شگرف خود را در دنیای رست قهوه به جای بگذارد و به لطف انتخاب دقیق بهترین دانه ها ، قهوه هایی با کیفیت بسیار بالا را تولید و عرضه کند. امروزه هاوس برنت در تولید انواع قهوه ها با قالب های مختلف و با طعم های متفاوت فعالیت دارد و همچنین در زمینه های دیگری که در زمینه صنعت قهوه باشد نیز کاملا فعال می باشد و همان طور که بیان شد علاوه بر فعالیت در صنعت قهوه در زمینه های دیگری که به رشد و توسعه ایتالیا در زمینه های مختلف کمک می کند نیز دستی بر آتش دارد و به عنوان یکی از پیشتازان محسوب می شود.

 

هاوس برنت،هاس برنت،هوس برند،هاوس برند،قهوه هاوس برنت در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اصل در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند

 

قهوه مارک نسکافه :

.برند نسکافه (Nescafe) که تحت لیسانس کمپانی نستله فعالیت دارد در دهه 1930 در برزیل به وجود آمد. نسکافه در سال 1938 در سوئیس عرضه شد که با استقبال خوبی هم روبرو شد.

.قهوه نسکافه به عنوان مظهر نوآوری و پیشرفتی مدام شناخته می شود که فقط کافی است آن را با آبجوش یا شیر گرم مخلوط کرده و یک فنجان قهوه با کیفیت داشته باشید.

.برند Nescafe از برند های بسیار معتبر در زمینه تولید قهوه های فوری با کیفیت و همچنین تولید دانه های قهوه رست شده می باشد که طعم و عطر خاص خود را دارند و طرفداران خوبی هم پیدا کرده اند.

 

نسکافه،قهوه نسکافه،قهوه نستله،Nescafe،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه مارک موکامبو :

.شرکت رست قهوه موکامبو در سال 1984 توسط جوزپه دراگو (Giuseppe Drago) تاسیس شد. وی علاقه بسیار زیاد و عجیبی به قهوه داشت. در واقع جوزپه موفق شد شور و شوق علاقه مندان به قهوه را بسیار زیاد برانگیزد و همین باعث شد که این ایده کوچک به یک تجارت خانوادگی متوسط تبدیل شد.

.فلسفه بنیانگذار این شرکت ، ارائه بالاترین کیفیت بدون انطباق و همچنین رست کردن سنتی دانه های قهوه در روش برشته کردن درام می باشد که این ها به عنوان اصول اصلی دراگو موکامبو همچنان باقیمانده اند. 

.به جرات می توان گفت که شرکت Mocambo یک همکاری بینظیر آلمانی – ایتالیایی است. خانواده ایتالیایی دراگو بیش از سی سال است که قهوه را در آلمان برشته می کنند البته به روش ایتالیایی و سنتی خود. به همین خاطر است که آنها به معنای واقعی سلیقه آلمانی ها را می شناسند ولی با ابن حال نمی توان میراث ایتالیایی آنها را به هیچ عنوان انکار کرد.

 

موکامبو،قهوه موکامبو،Drago Mocambo، MocamboCoffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه مارک موکارابیا :

.موکارابیا از سال 1951 در میلان آغاز به کار کرد. در ابتدا برای تولید ترکیب هایی از قهوه برای بخش کافه ها ایجاد شد و سپس داستان موکارابیا همزمان با تحولات زمانه و پیشرفت تکنولوژی تکامل پیدا کرد و Mokarabia در کانال های توزیع جدید شروع به فعالیت کرد.  

.شرکت قهوه Mokarabia در 1951 در میلان با هدف ایجاد ترکیب های قهوه با کیفیت بالا برای بخش بار (منظور رستوران ها ، کافه ها و هتل ها) تاسیس شد. .برای خرید قهوه های موکارابیا اصل با پلمپ اورجینال از هر یک از شهر های ایران به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه نمائید.

.موکارابیا همیشه به دنبال آن بوده است که ارزش اسپرسو ایتالیایی و لذت بردن از اسپرسوی اصیل ایتالیایی را در هر زمان و در هر نقطه ای از جهان به هر فرد قهوه دوستی بشناساند تا از خوردن قهوه خوب نهایت لذت را ببرد. قهوه های Caffé Mokarabia ترکیبی از نوآوری و سنت را در خود جای داده اند. 

 

قهوه موکارابیا،موکارابیا،موکاعربیا،قهوه موکاعربیا،فروش قهوه موکارابیا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه مارک مورنو :

.شرکت Caffé Moreno یک شرکت ناپلی است که در دهه 60 متولد شد و اکنون در دستان نسل سوم خانواده Percuoco است که یک محصول معمولی از سنت ناپلی را به بازار ارائه می دهد که با دانه های رست شده تیره ، اشتیاق و رویکرد صنعتگرانه برشته کاران چیره دست این شرکت مشخص می شود.

.این شرکت به مدت 50 سال است که دانه های قهوه عالی را انتخاب و برشته می کند و فرهنگ قهوه ناپلی و ایتالیایی را به بیش از 60 کشور جهان آورده و اسپرسوی ناپلی را به جهان شناسانده است و تلاش های بسیاری را در این زمینه انجام داده که بسیار هم قابل ستودن می باشد.

.شرکت قهوه برند مورنو با تکیه بر اشتیاق و تلاش و فداکاری بسیار توانسته ترکیباتی را تولید کند که با طعم و بادی واقعی دانه های قهوه کاملا منطبق است و بهترین کیفیت را ارائه می دهد. شرکت مورنو برای تولید محصولات خود ، مرغوب ترین و با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا را انتخاب می کند و توجه خاصی به فرآیند برشته کرده دانه ها دارد و برای اینکه بتواند یک فنجان اسپرسوی اصیل را به شما بدهد کاملا توجه خود را به برشته کردن به شیوه سنتی معطوف کرده است و همواره به دنبال تولید بهترین ها بوده است که بتوانند فرهنگ اصیل ناپل را به همه بشناساند.

 

قهوه مورنو،مورنو،قهوه مورانو،فروش قهوه مورنو،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،کافی شاپ سه میم،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه مارک مانوئل :

.همه چیز در سال 1975 در Conegliano شهری در منطقه ونتو ایتالیا آغاز شد ، زمانی که جوزپه دی جوستی کارگاه خود را به یک شرکت تبدیل کرد و آن را مانوئل کافی (Manuel Caffé) نامید.

.شرکت مانوئل یک شرکت کاملا خانوادگی است و تمام افراد خانواده در انجام کار های آن سهیم هستند. این روند کاری سال ها است که ادامه دارد و یک شرکت متعهد ، موفق و ثابت قدم را به وجود آورده است.

.یکی از مسائلی که شرکت قهوه مارک مانوئل کافی بر آن تاکید بسیار دارد استفاده از بهترین دانه های قهوه است. به همین منظور این شرکت یک فرآیند جستجوی مداوم برای پیدا کردن با کیفیت ترین ها را در لیست کاری خود دارد. 

.Manuel Caffé برای تولید محصولات خود از روش سنتی ایتالیایی استفاده می کند و ترکیبات تولیدی مانوئل هم خود بیان کننده این سنت قدیمی و ایتالیایی است.

 

قهوه مانوئل،قهوه مانویل،قهوه مونیل،قهوه مونئیل،فروش قهوه مانوئل،Manuel Caffe،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،کافی شاپ سه میم،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه مارک مازِت :

.شرکت Must Espresso Italiano یک برند Ultramar Caffe است ، یک شرکت ایتالیایی است که قهوه ونوشیدنی های محلول و چای تولید می کند. این برند در مارکه (Marche) ایتالیا متولد شد و به همین خاطر سنت قهوه ایتالیایی بخش اساسی این شرکت را تشکیل می دهد. 

با نوشیدن قهوه های Must می توان طعم واقعی اسپرسوی ایتالیایی را احساس کرد و این امر مدیون استفاده و انتخاب دقیق دانه های قهوه درجه یک ، برشته کردن دانه ها به صورت تخصصی و در نهایت ایجاد مخلوط ها و ترکیب های متنوع و بسته بندی اصولی می باشد. همه این فرآیند ها حاصل سال ها تلاش و تجربه و دانش می باشد که در ایتالیا نسل به نسل منتقل می شود.

.شرکت قهوه برند Must Espresso Italiano دارای مجموعه متنوعی از محصولات به صورت دانه قهوه ، قهوه آسیاب شده و کپسول قهوه سازگار با انواع دستگاه می باشد. مازِت علاوه بر تخصص در برشته کردن قهوه ، در تولید نوشیدنی های مکمل مانند نوشیدنی های مبتنی بر شیر ، جنسینگ ، چای فوری و برگ های چای سیاه و چای گیاهی نیز تخصص و فعالیت دارد.

 

مازت،مازِت،قهوه مازت،ماست،قهوه ماست،Must، Must Coffee،فروش قهوه های مازت،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

قهوه مارک مولیناری :

.برای بیش از دو قرن ، نام برند تجاری مولیناری ، نماد برتری و شناخته شده ای بود که موفقیت خود را مدیون تاریخچه خانواده مولیناری است که از پیشگامان واقعی تجارت ایتالیایی از دهه 1800 تاکنون می باشند که با اشتیاق ، سر سختی و تدبیر کار کرده اند و به جایگاه اول رسیده اند. موفقیت های خارق العاده فعالیت های صنعتی مولیناری آنها را در سال 1888 به عنوان تامین کننده رسمی خانه سلطنتی ساووی (Savoy) تبدیل کرد.

.کمپانی Molinari از معدود شرکت های قهوه است که برنده جوایز بین المللی متعددی شده است. 

.گواهینامه های کیفیت ، تلاش خستگی ناپذیر برای تعالی ، احترام به سنت و توجه به تمام نوآوری های تکنولوژیکی ، تولید را در بالا ترین سطح تضمین می کند و این دقیقا مسیری بود که شرکت قهوه مولیناری ایتالیا آن را پیمود. امروزه این شرکت به عنوان یک پیشرو در صنعت شناخته شده و بسیار فراتر از مرز های ایتالیا رفته و تایید شده است.

 

molinari، Molinari Coffee، caffe molinari،مولیناری،قهوه مولیناری،فروش قهوه مولیناری،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه مارک لامبورگینی :

.شرکت ایتالیایی لامبورگینی از شرکت های معتبر و لوکس فروش در ایتالیا می باشد که در 1981 توسط تونینو لامبورگینی تاسیس شد. بعد از چند سال فعالیت در زمینه های مختلف ، تونینو تصمیم گرفت به صنعت مواد غذایی و قهوه نیز وارد شود و به تولید قهوه های با کیفیت بسیار بالا و با طعم و عطر خاص پرداخت که در این حیطه نیز بسیار موفق بوده است.

.برند Lamborghini همیشه به عنوان نماد سبک ایتالیایی در سراسر جهان شناخته می شود و دارای سه ترکیب بینظیر برای ارائه یک فنجان اسپرسو اصیل ایتالیایی می باشد که طعم و مزه خاص و محبوبی دارند.

.انواع قهوه های لامبورگینی به دلیل داشتن طعم و عطر خاص و عمیق و همچنین میزان کافئین مطلوب و مناسبی که دارند ، سال هاست که در بازار های جهانی خرید و فروش می شوند و یکی از پر تقاضا ترین برند قهوه در بازار می باشند.

 

لامبورگینی،قهوه لامبورگینی،Lamborghini، Lamborghini Coffee،فروش قهوه لامبورگینی،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال،فروش قهوه های اصل

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top